بازی Clash of Clans سودی دو برابر نصیب شرکت سازنده اش، Supercell کرد

شرکت بازی سازِ موبایلیِ فنلاندی، Supercell، روز سه شنبه اعلام کرد که در سال گذشته، فروش سه برابری و سودی دو برابری به خاطرِ بازی هایش (Clash of Clans، Hay day و Boom Beach) به دست آورده است.

شرکت بازی سازِ موبایلیِ فنلاندی، Supercell، روز سه شنبه اعلام کرد که در سال گذشته، فروش سه برابری و سودی دو برابری به خاطرِ بازی هایش (Clash of Clans، Hay day و Boom Beach) به دست آورده است.

این شرکت که در هلسینکی (پایتخت فنلاند) واقع شده و سهام دارِ اصلیِ آن SoftBank ژاپنی می باشد، افزود که سود عملیاتی اش در سال 2013 از 243 میلیون یورو به 515 میلیون (564 میلیون دلار) افزایش یافته و این در حالی است که درآمد حاصله از 519 میلیون یورو به 1.545 میلیارد یورو رسیده است.

مدیر اجرایی شرکت Ilkka Paananen در یک بیانیه ای اعلام کرد که این رشد سریع را مرهونِ افزایشِ بازی کردنِ کاربران، با بازی های موجود شرکت که به طور مرتب و با یک مسیر رواییِ ادامه دار و ویژگی های منحصر به فرد به روز رسانی می شود، است.

Paananen در وب سایتِ یک روزنامه فنلاندی به نام Helsingin Sanomat گفت: “هدفِ ما ساختِ بازی هایی است که مردم بتوانند سالیان سال با آن ها بازی کنند.”، او همچنین اضافه کرد که شرکت 4 بازیِ ساخته شده را بعد از تست کنار گذاشت.

او با استناد به رقابت های نفس گیر در بازارِ داغِ بازی های موبایل اضافه کرد که “عرضه و ساختنِ بازی های جدید واقعاً کارِ دشواری است.”

Supercell تا کنون موفق شده است که از سرنوشتِ شرکت سان فرانسیسکوییِ Zynga و رقیبِ فنلاندی اش Rovio، که هر دوی آن ها برای گسترش و افزایشِ فرانشیزشان، فراتر از بازی های بزرگ و معروفِ اولیه خود قدم برداشتند.

ویدیوهای ساخته شده شرکت برای دانلود به رایگان گذاشته شده اند و درآمد اصلی شرکت توسطِ کسری از کاربرانی تامین می شود که تمایل به پرداختِ مبالغ اندکِ درون بازی دارند تا به پیشرفتِ سریعشان به مراحل بالاترِ بازی کمک شود.

بازی شبیه سازیِ جنگِ Clash of Clans، در سال 2012 با وجودِ اینکه سال گذشته اش Rovio و Walt Disney هم بازی های مشابهی را عرضه کرده بودند، پر فروش ترین بازی در فروشگاه iTunes اپل شد.

Supercell که در سال 2010 تاسیس شده بود، در سال 2011 اولین بازی اش برای تلفن های همراه را در سال 2011 معرفی و 51 درصد از سهامش را در سال 2013 به یک شرکتِ فن آوری و مخابراتی ژاپنی به نام SoftBank و به ارزشِ 1.5 میلیارد دلار به فروش رساند.

.

منبع: reuters


عصر تکنولوژی، Techera



ارسال نظر (4 نظر)

    این بازی خیلی بازی خوبیه هم میتونی برای خودت بازی کنی و هم بفروشیش.ولی خیلی اعتیاد اوره

    0

    0
    پاسخ

    اگر در رابطه با این بازی و یا بازی های دیگر این کمپانی آشنایی دارید، می تونین تجربیاتتون رو با دوستاتون به اشتراک بذارین

    0

    0
    پاسخ