;
coinex

تبلت اندرویدی 11.6 اینچی ریمیکس با هدف تجربه‌ای همانند یک لپتاپ

یک تلبت جدید اندرویدی به نام ریمیکس عرضه شده است که می خواهد احساسی همانند کار با لپ تاپ را ایجاد کند. این دستگاه شباهت بیشتری از نسخه‌ای اندرویدیMicrosoft Surface  به لپ تاپ  دارد اما ممکن است این تنها چیزی برای طرفداران آندروید باشد که بیشتر تجربه لپ تاپی می خواهند تا تجربه  کار با تبلت. ریمیکس دارای یک صفحه نمایش 11.6 اینچی است.

یک تلبت جدید اندرویدی به نام ریمیکس عرضه شده است که می خواهد احساسی همانند کار با لپ تاپ را ایجاد کند. این دستگاه شباهت بیشتری از نسخه‌ای اندرویدی سرفیسِ مایکروسافت (Microsoft Surface) به لپ تاپ  دارد اما ممکن است این تنها چیزی برای طرفداران آندروید باشد که بیشتر تجربه لپ تاپی می خواهند تا تجربه  کار با تبلت. ریمیکس دارای یک صفحه نمایش 11.6 اینچی است.

تبلت جدید ریمیکس از تمامی اپلیکیشن‌های موجود در Google Play پشتیبانی کرده و می‌تواند نرم‌افزارهای مختلف را نیز به صورت همزمان اجرا نماید. صفحه نمایش بزرگ و 11.6 اینچی این تبلت مجهز به تکنولوژی IPS با وضوح تصویر 1080×1920 می باشد. نسبت ابعاد صفحه نمایش 16:9 بوده و از قابلیت مالتی‌تاچ تا لمس 10 انگشت به صورت همزمان بهره می‌برد.

کیبورد فیزیکی تبلت ریمیکس ، به سادگی متصل می‌شود و به نظر می‌رسد که سازندگان، از سیستمی مغناطیسی برای این کار استفاده کرده‌اند، چیزی که پیشتر مشابه آن را در تبلت‌های سرفیس دیده‌ایم. این یک صفحه کلید در اندازه کامل است و برای تایپ مناسب می باشد این کیبورد دارای تاچ‌ پد بوده و از صفحه نمایش تبلت به هنگام اتمام کار و بستن تبلت، محافظت می نماید.

به صورت پیش‌فرض، اندروید 4.4.2 بر روی ریمیکس قرار گرفته و پس از عرضه نیز اندروید 5.0 برای آ ن ارائه خواهد شد. هم اکنون تبلت اندرویدی ریمیکس به صورت یک پروژه در وب‌ سایت KickStarter کلید خورده و برای تولید، به 100,000 دلار نیاز داشته که تا این جای کار به 180,000 دلار رسیده است، و این در حالیست که 14 روز زمان باقی مانده است. هم اکنون نیز این تبلت با قیمت 349 دلار در حال پیش‌فروش بوده و تا ماه می، به دست خریداران خواهد رسید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی جالبه .دوست دارم کار با این تبلت اندرویدی ریمیکس را تجربه کنم

    پاسخ