;
coinex

توییتر، Vine را با ویژگی های جدید برای ویندوز فون آپدیت کرد

واین (Vine) یک آپدیتِ بسیار سنگینی برای ویندوز فون دریافت کرده است که آن را هم تراز با برنامه هایی از پلتفرم های رقابتی قرار داده است.

واین (Vine) یک آپدیتِ بسیار سنگینی برای ویندوز فون دریافت کرده است که آن را هم تراز با برنامه هایی از پلتفرم های رقابتی قرار داده است.

خیلی از برنامه ها برای ویندوز فون به ندرت آپدیت می شوند، و اغلب نیز دیده شده است که یک فاصله معناداری در مقایسه با نسخه های همان برنامه ها در سایر پلتفرم ها وجود دارد. واین نیز یکی از این قبیل برنامه هاست که آخرین بار در دسامبر 2013 آپدیت شد و تا همین دیروز که توییتر یک آپدیتِ بسیار سنگین و حجیم برای این برنامه داد، در نسخه های اندروید و iOS اش ویژگی های بیشتری داشت.

ویژگی های آپدیتِ اخیرِ واین، یک باز طراحی از رابطِ کاربریِ قسمت activity feed، سفارشی سازی پروفایل ها با رنگ، ابزارهای دوربین، شمارش حلقه و تواناییِ گذاشتن ویدیو از طریق دستگاه، است. علاوه بر این ویژگی ها، این برنامه هم اکنون دارای پیام های واین (Vine Messages) می باشد که به کاربران اجازه اشتراکِ ویدیو با دوستانشان به صورت خصوصی را خواهد داد، ویژگی ای که شبیه به دایرکتِ اینستاگرام است.

بعضی از این ویژگی ها مثلِ گذاشتنِ ویدیو ها و ذخیره پیش نویس از جانبِ کاربران استقبال خواهد شد، زیرا ویدیو هایی که با برنامه دوربینِ گوشی گرفته می شد را ممکن نبود که به صورت خودکار به اشتراک گذاشت، و یا این امکان وجود نداشت که هنگام استفاده از یک ویندوز فون آن ها را ویرایش کرد.

کاربرانی که این برنامه را از قبل نصب داشتند، تا الان باید اطلاعیه آپدیتش را دریافت کرده باشند، بقیه نیز که تمایل دارند واین را نصب نمایند می توانند به این قسمت مراجعه فرمایند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر