;
coinex

لو رفتن LG G4 دو هفته پیش از راه اندازی

انتظار می رود گوشی های هوشمند LG G4 در یک رویداد مطبوعاتی جهانی در بیست و هشتم آوریل اعلام شوند. اما ظاهرا شخصی در شرکت کمی هیجان زده شده بود -- آنها (شرکت LG) سهوا کل مایکرو سایت اختصاص داده شده به گوشی های هوشمند بعدی را منتشر کردند.

انتظار می رود گوشی های هوشمند LG G4 در یک رویداد مطبوعاتی جهانی در بیست و هشتم آوریل اعلام شوند. اما ظاهرا شخصی در شرکت کمی هیجان زده شده بود — آنها (شرکت LG) سهوا کل مایکرو سایت اختصاص داده شده به گوشی های هوشمند بعدی را منتشر کردند. evleaks@که برای لو دادن اطلاعات سرّی معروف است، مایکرو سایتی را که در آن جزئیات پرچمدار بعدی LG منتشر شده بود را با تجسس به دست آورد، اگر چه LG این سایت را پایین آورد اما اکنون ما تقریبا هر چیزی را که درباره مدل G4 باید بدانیم، می دانیم.

مایکروسایت تکامل یافته LG نشان می دهد که لیست مشخصات LG G4 شامل این موارد می باشد:

صفحه نمایش : صفحه فوق العاده روشن 5.5 اینچی (IPS Quad HD (2k

 CPU: پردازنده 2.5 گیگا هرتزی Qualcomm Snapdragon

حافظه داخلی /RAM  : شانزده گیگا بایت حافظه داخلی / 2 گیگابایت RAM یا 32 گیگابایت حافظه داخلی / 3 گیگابایت RAM

حافظه قابل ارتقا : microSD

باتری : باتری 3000 میلی آمپر، شارژر آن به صورت بی سیم ساخته شده است

اتصال : 6  LTE Cat (سیصد مگابایت در ثانیه دانلود، 50 مگابایت در ثانیه آپلودِ بیش از 4 گیگ)، HDMI SlimPort

دوربین : 16 مگا پیکسل با F / 1.8 دیافراگم، تثبیت کننده اپتیکال ِتصویر و فوکوس خودکار لیزری، طیف رنگ مادون قرمز، اثر دنباله نور، حالت عکسبرداری دستی کامل

ابعاد : 149.1 * 75.3 * 8.9 میلی متر

 

تصاویر لو رفته نشان می دهد که LG از مدل های Samsung Note الهام گرفته است و به این سمت پیش می رود، مثل قاب پشتی G4 که از چرم پوشیده شده. به غیر از ترفند های جزئی تزئینی - که همچنین شامل بافت شبه فیبر کربن در جلو می شود - امکانات این گوشی نسبت به G3 کمی تکامل یافته و بهتر شده است ، به جای اینکه از نو به صورت کامل ساخته شود.

تصاویر لو رفته نشان می دهد که LG از مدل های Samsung Note الهام گرفته است و به این سمت پیش می رود، مثل قاب پشتی G4 که از چرم پوشیده شده. به غیر از ترفند های جزئی تزئینی – که همچنین شامل بافت شبه فیبر کربن در جلو می شود – امکانات این گوشی نسبت به G3 کمی تکامل یافته و بهتر شده است ، به جای اینکه از نو به صورت کامل ساخته شود.

پیش از این مشخصات LG G3 در بازار پیشتاز و چشمگیر بود و به نظر می رسد که امسال ال جی قصد دارد برای ارائه یک تجربه خیلی بهتر، قسمت هایی از G3 را بهبود ببخشد. یک ویژگی برجسته که به نظر می رسد دوربین آن باشد – که ال جی قبلا خودش را نشان داده است – و این شرکت بزرگترین مشکل G3 را که عملکرد ضعیف دوربینش بود را درست خواهد کرد.

در حال حاضر، تنها چند نقطه ضعف وجود دارد که ال جی باید آن را برطرف کند و ما مسلما برای شما همه جزئیات برگزاری این رویداد در بیست و هشتم آوریل را اطلاع رسانی خواهیم کرد. براساس این اخبار فاش شده، آیا شما برای خرید G4 برنامه ریزی می کنید یا با خرید گلکسی S6 / S6 Edge یا HTC One M9 احتیاجات اندروید خود را برطرف می کنید. شما هم نظر خود را با ما در میان بگذارید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    این گوشی خیلی عالیه. این گوشی از چه نظرهایی تقلید کرده

    پاسخ

    نمی شه به صورت جدی گفت تقلید، این عادت شرکت ها بوده و به نوعی سیاست کاری است برای اینکه مدتی در سر تیتر اخبار بوده و بیشتر در دید باشند، در کل یه ضرب المثل هست که می گه بدنامی بهتر از گمنامیه

    پاسخ