;
coinex

هدست ملومایند (Melomind) از امواج دریافتی مغز، برای انتخاب موسیقی آرامش بخش استفاده می‌کند

آخرین هدست امواج مغزی ای که عرضه شده است ملومایند (Melomind) نام  دارد و برخلاف هدست‌های موجود در بازار که وعده‌ی باهوش‌تر یا سریعتر شدن را به شما می‌دهند، این هدست قصد دارد که با تجزیه و تحلیل داده های دریافتی از امواج مغزی کاربران، یک لیست موسیقی سفارشی شده تهیه کند و از این طریق آرامش را برای کاربر ایجاد نماید.

آخرین هدست امواج مغزی ای که عرضه شده است ملومایند (Melomind) نام  دارد و برخلاف هدست‌های موجود در بازار که وعده‌ی باهوش‌تر یا سریعتر شدن را به شما می‌دهند، این هدست قصد دارد که با تجزیه و تحلیل داده های دریافتی از امواج مغزی کاربران، یک لیست موسیقی سفارشی شده تهیه کند و از این طریق آرامش را برای کاربر ایجاد نماید. این هدست توسط اتصال به برنامه موبایل (هم در سیستم عامل اندروید و هم در iOS) داده را تجزیه و به عنوان موسیقی به شما تحویل می دهد، هدست ملومایند اساساً می تواند به درون مغز شما نگاهی بیاندازد و هنگامی که شما هیجان زده و یا استرسی شده اید می تواند شما را به بهترین شکل آرام و ریلکس سازد.

کاربرانی که از ملومایند استفاده می کنند برنامه‌ی مخصوص را بر روی گوشی خود نصب می کنند و هدست را بر روی سر قرار می دهند، سپس هدست فعالیت های مغزی را تجزیه و تحلیل کرده و به برنامه، جایی که داده ها موردِ کاوش قرار می گیرند، می فرستد. بخشِ “audio journey” در هدست ملومایند این کار را انجام می دهد و پس از آن نیز فرایند ریلکسیشن را شروع می کند.

دریافت امواج از طریق مغر توسط سنسور‌های خاصی که در هدست تعبیه شده، صورت می‌گیرد و ارتباط با گوشی از طریق بلوتوث می‌باشد. موسیقی‌های متنوعی برای کاربر در نظر گرفته می شود که بستگی به این دارد که شما چه آهنگ هایی در گوشی هوشمند و یا تبلت خود داشته باشید، در این فرایند نیز هر جلسه بین سه تا پانزده دقیقه طول می‌کشد.

داده های امواج مغزی سطح استرس را نشان می دهند که و هنگامی که آن سطح کاهش یافت موسیقی نیز آرام تر شده تا شخص را به حالتِ ریلکس تری هدایت نماید. به گفته‌ی سازنده این هدست، در طول زمان، مغز کاربر قادر خواهد بود تا به راحتی به یک حالت ریلکس تری وارد شده و کمک می کند تا سطوح استرس خود را مدیریت نماید.

هدست ملومایند 299 دلار آمریکا قیمت گذاری شده و قرار است تا اواخر امسال عرضه گردد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ایا این ملومایند از طریق گوشی خاموش و روشن و میشود و موسیقی پخش میکند

    پاسخ