;
coinex

اپل واچ تا ماه ژوئن در فروشگاه ها در دسترس نخواهد بود

در اوایل این ماه نامه ای غیر رسمی از رئیس فروشگاه اپل آنجلا آرِنتز به بیرون درز کرد که در آن تائید شده بود اپل واچ در فروشگاه ها قابل دسترس نخواهد بود و برای خرید آنلاین آماده خواهد شد.

در اوایل این ماه نامه ای غیر رسمی از رئیس فروشگاه اپل آنجلا آرِنتز (Anglea Ahrendts) به بیرون درز کرد که در آن تائید شده بود اپل واچ در فروشگاه ها قابل دسترس نخواهد بود و برای خرید آنلاین آماده خواهد شد.

اینک در یک نامه غیر رسمی جدید از همان مدیر اجرایی خطاب به پرسنل تائید شده است، این محصول هنگام رونمایی در فروشگاه در جمعه آینده – یا در کل در ماه می – در دسترس نخواهد بود به این وسیله از مشتریان تقاضا شده است که آنلاین خرید کنند.

طبق گزارش تلگراف (The Telegraph) در یادداشت خانم آرِنتز گفته شده است، ” آیا ما برای راه اندازی هر محصول از این به بعد این راه را می رویم؟ خیر. ما همه عاشق روزهای راه اندازی این محصول پرفروش اپل هستیم – و افراد خیلی بیشتری خواهند آمد.

” این مهم است که به یاد داشته باشید که اپل واچ فقط یک محصول جدید نیست بلکه یک مقوله کاملا جدید برای ماست. هنوز هیچ چیزی کاملا شبیه آن نبوده است. برای ارائه این نوع خدمات که مشتریانمان از ما انتظار دارند – و انتظاری که ما از خودمان داریم – یک سبک کاملا جدید را طراحی کردیم.

” به همین دلیل است که برای اولین بار ما در حال بازبینی یک محصول جدید در فروشگاه هایمان هستیم قبل از اینکه ارسال آن شروع شده باشد.”

در مقایسه با نامه غیر رسمی ماه گذشته، ما شاهد جو بسیار افسرده تری هستیم در حالی که آخرین یاد داشت به این موضوع اشاره داشت که از دست دادن صف مشتریان یک نکته مثبت بوده و یک تجربه بهتر به مشتریان اپل ارائه می دهد.

اپل در ساعت های آغازین امروز اعتراف کرده است اپل واچ بعد از تعویض تاریخ انتشار در وب سایت خود، با تاخیر خواهد آمد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خوب بود.این خرید انلاین به چه صورتی به کسی که خرید کرده میرسه؟

    پاسخ

    خب متاسفانه ما در کشورمون حمل و نقل بین المللی یا همون international shipping نداریم ولی این شرکت های بزرگ مثل همین اپل، آمازون، علی بابا و خیلیای دیگه، خدمات بین المللی ارائه می دن و فقط کافیه که سفارش داد و محصول رو روز (بعضی مواقع چند روز بعد) دریافت کرد

    پاسخ