;
coinex

چگونگی دسترسی به اپ استورِ مخفی اپل واچ از طریق آیفون

هم اکنون اپ استورِ اپل واچ قابل دسترسی بوده و از آنجا می توانید برنامه های اپل واچ را مشاهده نمایید، اگرچه به هر دلیلی می توانید قسمت پایینی اینترفیسش را با 7 تا تپ تغییر دهید. محموله های اپل واچ که دو هفته پیش توسط مشتریان پیش خرید شده بودند فردا خواهد رسید و احتمال دارد که آن ها از همین الان در جلوی درب منزلشان منتظرِ دریافت اپل واچ باشند.

هم اکنون اپ استورِ اپل واچ قابل دسترسی بوده و از آنجا می توانید برنامه های اپل واچ را مشاهده نمایید، اگرچه به هر دلیلی می توانید قسمت پایینی اینترفیسش را با 7 تا تپ تغییر دهید.

محموله های اپل واچ که دو هفته پیش توسط مشتریان پیش خرید شده بودند فردا خواهد رسید و احتمال دارد که آن ها از همین الان در جلوی درب منزلشان منتظرِ دریافت اپل واچ باشند.

اما برخی از بهترین برنامه های اپل واچ از امروز برای دانلود در دسترس قرار گرفته اند، اگرچه این امکان در یم منوی مخفی و فقط در آیفون ها در دسترس خواهد بود.

توییتر، اینستاگرام، یِلپ (Yelp)، اوبر و نیویورک تایمز از اولین برنامه هایی هستند که می توانند به گوشی دانلود شده و شما در شکل زیر نیز آن را مشاهده می کنید.

توییتر، اینستاگرام، یِلپ (Yelp)، اوبر و نیویورک تایمز از اولین برنامه هایی هستند که می توانند به گوشی دانلود شده و شما در شکل زیر نیز آن را مشاهده می کنید.

در حالی که اکثر برنامه های اپل واچ رایگان هستند اما برخی برنامه ها نظیر ردیابی پرواز (Flight Track) و آشپزخانه سبز (Green Kitchen) دانلودشان هزینه بردار است. اما اگر شما قبلاً این برنامه ها را روی آیفونتان دانلود کرده اید، لازم نیست که دوباره برای آن ها هزینه ای پرداخت نمایید.

چگونگی دسترسی به منوی مخفی اپل واچ

چگونه همین الان این برنامه های اپل واچ را ببینید و دانلود نمایید؟ به نظر می رسد که چه شما اپل واچ داشته و یا نداشته باشید، این منو در یک جای واضح و آشکار در آیفونتان مخفی شده است.

شما می توانید لیست مخفی برنامه ها را با تپ کردن روی “اپ استور” که در گوشه پایین سمت راست قرار دارد، به تعداد 7 بار، آشکار کنید، این موضوع را سایت The Verge کشف کرد.

چگونه همین الان این برنامه های اپل واچ را ببینید و دانلود نمایید؟ به نظر می رسد که چه شما اپل واچ داشته و یا نداشته باشید، این منو در یک جای واضح و آشکار در آیفونتان مخفی شده است. شما می توانید لیست مخفی برنامه ها را با تپ کردن روی "اپ استور" که در گوشه پایین سمت راست قرار دارد، به تعداد 7 بار، آشکار کنید، این موضوع را سایت The Verge کشف کرد.

در آنجا، اپ استور اپل واچ یک صفحه اصلی (homepage) داشته و یک لیست دسته بندی شده که برنامه ها را به گروه های معمول و مختلفی از جمله تجاری، بازی، سلامت و فیتنس، خبر و غیره تقسیم می کند.

از آنجایی که شرکت زمان عرضه رسمی اپل واچ را تغییر داد، به نظر می رسد لیست برنامه های اپل واچ رشد فوق العاده ای خواهد داشت. در واقع به گفته رئیس ارشد اجرایی، تیم کوک (Tim Cook)، بیشتر از 1000 برنامه تایید شده اند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

     خیلی ساعت قشنگ و گرونی است.چرا ساعت های اپل در ایران وجود ندارد؟

    پاسخ

    در حال حاضر در ایران وجود ندارد و آن هم به دلیل اینکه شرکت های بزرگ خودشان در کشور ها و استورهای تعیین شده ای که می دانند بیشترین سود را برایشان خواهد داشت دست به فروش محصولاتشان می زنند. البته شاید بتوان این محصول را تا کمتر از یک ماه دیگر در ایران هم پیدا کرد، تاریخ عرضه رسمی اش نیز همین امروز است.

    پاسخ