;
coinex

برنامه بیلد 2015 (Build 2015) در فروشگاه ویندوز فون قابل دسترس است

مایکروسافت برنامه رسمی بیلد 2015 برای ویندوز فون را برای کاربران شرکت کننده در کنفرانس بیلد 2015 هفته آینده منتشر کرده است. این برنامه تمام جلسات ، نمایشگاه، اطلاعات کنفرانس، نقشه ای که به شما کمک کند راه خود را در محل پیدا کنید و خیلی چیز های دیگر را لیست می کند. شما حتی می توانید برنامه خود را مدیریت کرده و فهرست جلسات / سخنرانانی که می خواهید به آن ها گوش کنید را تغییر دهید.

مایکروسافت برنامه رسمی بیلد 2015 برای ویندوز فون را برای کاربران شرکت کننده در کنفرانس بیلد 2015 هفته آینده منتشر کرده است. این برنامه تمام جلسات، نمایشگاه، اطلاعات کنفرانس، نقشه ای که به شما کمک کند راه خود را در محل پیدا کنید و خیلی چیز های دیگر را لیست می کند. شما حتی می توانید برنامه خود را مدیریت کرده و فهرست جلسات / سخنرانانی که می خواهید به آن ها گوش کنید را تغییر دهید.

این کنفرانس قرار است در 29 آوریل آغاز شود و تا 1 می ادامه خواهد یافت. از این شرکت انتظار می رود که از چیزهای جالبی رونمایی کند، از جمله به روز رسانی ویندوز 10، HoloLens، IoT، و خیلی چیزهای بیشتر.

این کنفرانس قرار است در 29 آوریل آغاز شود و تا 1 می ادامه خواهد یافت. از این شرکت انتظار می رود که از چیزهای جالبی رونمایی کند، از جمله به روز رسانی ویندوز 10، HoloLens، IoT، و خیلی چیزهای بیشتر.

 

در اینجا لیست کاملی از ویژگی های برنامه بیلد 2015 ارائه شده است:

برنامه زمان بندی من (My Schedule): دسترسی و تغییر فهرست جلسات، سخنران ها، و غرفه داران که شما به عنوان موارد علاقه مندیتان (favorites) در برنامه و یا در سازنده برنامه زمان بندی وب سایت کنفرانس، اضافه کرده اید.

سازنده برنامه زمان بندی (Schedule Builder): مشاهده و جستجو کامل لیست جلسه کنفرانس. انتخاب یک جلسه برای قرار دادن در فهرست موارد علاقه مندیتان، مشاهده جزئیات، ارائه ارزیابی جلسه، و یادداشت برداری.

نمایشگاه (Showcase): یافتن گروه های مایکروسافت و شرکایی که می خواهید ملاقات کنید.

اطلاعات کنفرانس (Conference Info): یافتن اطلاعات رویدادِ مهم و خواندن در مورد نکات کلیدی برجسته رویداد برای افزایش تجربه خود در آن زمینه.

نقشه (Maps): یافتن راه خود را در اطراف محل برگزاری.

اجتماعی و اخبار (Social & News): دنبال کردن و پیوستن به مکالمه از طریق کانال های اجتماعی ما

به فروشگاه ویندوز فون برای گرفتن برنامه بیلد 2015 سر برنید و مطمئن شوید که شما هیچ چیز را در این روز بزرگ (شروع کنفرانس) از دست نمی دهید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که آخرین اخبار مربوط به این رویداد که در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد را در اختیار شما قرار دهیم.

لینک دانلود: بیلد 2015

.

منبع: winbeta


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر