;
coinex

بازی Cut the Rope 2 در نهایت در ویندوز فون استور قرار گرفت

بعد از یک سال ماندن در گوگل پلی و اپ استور، بازی پازلی معروف، Cut the Rope 2، در نهایت راه خود را به ویندوز فون استور باز کرد. این بازی به صورت رایگان در دسترس بوده اما دارای پرداخت درون برنامه ای می باشد.

بعد از یک سال ماندن در گوگل پلی و اپ استور، بازی پازلی معروف، Cut the Rope 2 ، در نهایت راه خود را به ویندوز فون استور باز کرد. این بازی به صورت رایگان در دسترس بوده اما دارای پرداخت درون برنامه ای می باشد.

بازی Cut the Rope 2 داستان ماجراجویی ام نوم (Om Nom) دوست داشتنی است جعبه خود را به امید دوباره به دست آوردن آبنبات می شکند. این ماجراجویی او را به “جنگل های انبوه و باشکوه، شهرهای شلوغ, محله های پر از زباله و تونل های زیرزمینی” می کشاند. در طول سفرش، او همچنین با “نومی ها” (Nommies) که به او در طی کردن مسیرش کمک می کنند، ملاقات می کند. بر اساس توسعه دهندگان بازی Cut the Rope، ZeptoLab، این بازی شامل چندین ویژگی جدید نیز می باشد:

همه مکان های جدیدی که باید کشف شوند! در طول یک نقشه تعاملی مسافرت می کنید تا مکان های جدید را کشف کرده و آن ها را با قطع کردن طناب ها، از کلکسیونی از آبنبات ها پر نمایید.

همه کاراکترهای جدیدی که ملاقات می شوند! ۶ کاراکتر جدید یا همان نومی، پیدا خواهید کرد که شما را در طول سفر غیر قابل پیش بینیتان کمک خواهند کرد.

همه کلاه های جدیدی که می توانید به آن ها افتخار کنید! ام نوم خود را سفارشی سازی کنید، آبنبات مورد علاقه تان و همچنین رد انگشت خود را انتخاب نمایید.

همه ماجراجویی های جدید برای ام نوم! المان های گرافیکی، صدا و گیم پلی جدید از جمله توانایی حرکت دادن ام نوم.

همه ماموریت های جدید! تمامی ستاره ها را جمع کرده و میوه را به دست آورید تا ماموریت های هر مرحله را کامل نمایید.

دوستان جدید ام نوم، نومی ها را، ملاقات کنید!

مدت زمان زیادی است که این بازی در گوگل پلی و اپ استور قرار دارد و امتیاز مطلوب ۴.۲ را از نسخه قبلی اش با بیش از ۵۰ میلیون دانلود، به دست آورده است. این بازی همچنین دارای امتیاز ۸۱ از ۱۰۰ در Metactitic می باشد.

خبر خوب برای کاربران ویندوز فون این است که این بازی برای دستگاه های با مموری کم نیز قابل پشتیبانی است، اما خبر نسبتا بد نیز این است که مانند نسخه قبلی اش برای ایکس باکس نبوده و این ممکن است که برای بسیاری از کاربران خوشایند نباشد.

شما می توانید بازی Cut the Rope 2 را به صورت رایگان از این جا دانلود کنید. حجم فایل دانلودی کمتر از ۱۰۰ مگابایت می باشد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر