;
coinex

اندروید M ممکن است که در کنفرانس گوگل I/O ٢٠١۵ رونمایی گردد

تنها چند هفته به کنفرانس گوگل I/O 2015 زمان باقی است و در کنار شایعاتی از برنامه کنترل صدا و خدمات مبتنی بر مکان جدید، بزرگترین شرکت موتور جستجوی جهان ممکن است که از نسخه بعدی اندورید نیز رونمایی نماید.

تنها چند هفته به کنفرانس گوگل I/O ٢٠١۵ زمان باقی است و در کنار شایعاتی از برنامه کنترل صدا و خدمات مبتنی بر مکان جدید، بزرگترین شرکت موتور جستجوی جهان ممکن است که از نسخه بعدی اندورید نیز رونمایی نماید.

سال گذشته این شرکت در کنفرانس گوگل I/O ٢٠١۵ از اندروید L رونمایی کرد که باعث به وجود آمدن شایعاتی چندین ماهه قبل از اینکه گوگل نام اندورید لالی پاپ را فاش نماید، شد. به احتمال زیاد در رویداد امسال از نسخه بعدی اندروید رونمایی خواهد شد. در حالی که امروز یک برنامه زمان بندی برای کنفرانس گوگل I/O  ٢٠١۵ در قسمت رویدادهای گوگل قرار می گرفت، شرکت دچار اشتباه شد و تحت جلسه اندروید برای کار (که هم اکنون حذف شده است) ارجاعی به اندورید M زد. در شرح این جلسه آمده است:

“اندروید M قدرت و توان اندروید را به هر نوعی از محیط کاری خواهد کشاند. این اتفاق، بازار جدید بزرگی را برای صد ها میلیون دستگاه به روی کارگران کسب و کارهای کوچک، کارگرانی که بیشتر در حالت ایستاده به کار خود می پردازند، تدارکات و مشاغل انبارداری، باز می کند و همه این ها از قبولِ دستگاه های اندروید در محل کار قدرت می گیرند.”

حتی اگر گوگل اندروید M را در این رویداد توسعه دهندگان رونمایی کند، ما زیاد هیجان زده نخواهیم شد، درست مانند سال پیش، این ممکن است چندین ماه به صورت پیش نمایش توسعه دهندگان در دسترس باشد و در نهایت نیز در ماه اکتبر برای عموم منتشر گردد.

حال تنها سوالی که به ذهن می رسد این خواهد بود که اسم اندروید M چه خواهد بود؟ گوگل عاشق اسم گذاری های دِسریِ خود است و دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم این حالت ادامه نخواهد یافت. آیا این می تواند اندروید مارش مالو (Marshmallow، به فارسی: پف نبات، نوعی آب نبات نرم است) باشد؟ یا گوگل نامش را مانند اندروید کیت کت (KitKat) لایسنس کرده و به دنبال نامی می رود که وجود دارد، مانند اندروید M&Ms یا اندروید Milky Way؟ در قسمت نظرات، فکر خود را راجع به اسم اندروید جدید گوگل، اندروید M برای ما و دوستانتان بیان کنید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر