;
coinex

پورت کردن برنامه iOS و اندروید به ویندوز محدودیت هایی خواهد داشت

ios-and-android-app-porting-to-windows-will-have-limitations

در طول کنفرانس بیلد مایکروسافت، مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز 10 هر دو کد iOS و اندروید را از طریق یک جفت SDK جدید ساخته شده تحت اختیار توسعه دهندگان پشتیبانی خواهد کرد، و آن را از هر زمان دیگری برای پورت کردن برنامه از هر دوی پلت فرم های رقیب به ویندوز 10 ساده تر خواهد کرد. این حرکت توسط مایکروسافت به پل زدن بر روی شکاف قابل توجه برنامه برای ویندوز فون کمک خواهد کرد، اما کوین گالو از مایکروسافت توضیح می دهد که این استراتژی به عنوان یک نقطه شروع بنا شده است، نه یک راه حل بلند مدت.

ویندوز 10 برای موبایل ها محیط های پیوسته را پشتیبانی خواهد کرد. یک طراحی مقیاس پذیر UI که دسکتاپ/استارت منو شما را لایه بندی می کند و از این طریق دستگاه هایی که سیستم عامل دارند و آنچه با آن ارتباط دارد را بهینه سازی می کند. Continuum یکی از ویژگی های چندگانه در دسترس است که برای برنامه های بومی ویندوز 10 ساخته شده است، اگر بخواهیم برنامه ای درست کنیم که پورت شود باید توابع یا شرایط محدودی داشته باشیم.

پروژه آستوریا SDK ابزاری است که برای تبدیل برنامه های اندروید برای اجرای روی ویندوز 10 استفاده می شود و هنگامی که برنامه با استفاده از این SDK تبدیل می شود، برنامه با استفاده از خدمات/ویژگی های عمیق روت شده هنگام اجرا روی ویندوز 10با مشکلاتی مواجه می شوند. این محدودیت ها موانع عمدی قرارداد شده توسط مایکروسافت نیست، سرعت آنها بالا پایین می شود زیرا توازنی کامل بین پلتفرم های ویندوز و آندروید وجود ندارد.

برای برنامه های iOS گرفتن پورت به ویندوز 10 بهتر است. Continuum هنوز هم برای پورت برنامه iOS تنظیم می شود، اما انتظار می رود نسبت به بسیاری از یکپارچه سازی های سرویس های عمیق تر برای نمایش با سرویس های ویندوز بهتر باشد. چیزی که با عنوان پروژه SDK Islandwood شناخته می شود به توسعه دهندگان زمانی که یک برنامه را به ویندوز 10 می آورند گزینه های بیشتری خواهد داد، حتی توانایی انتشار برنامه برای فروشگاه چند منظوره ویندوز 10 (تلفن همراه، کامپیوتر، ایکس باکس و تبلت) – سودی است که برای پورت اندروید از دست رفته است.

کوین گالو به TechRadar گفت که این تصمیم برای فعال کردن پورت کردن برنامه iOS و اندروید به عنوان یک ابتکار در صرفه جویی در هزینه برای اغوا کردن توسعه دهندگان به ویندوز 10 است، و پورت کردن برنامه ها در اجرای دراز مدت “ممکن است یک تجربه موثر نباشد”.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر