;
coinex

برنامه های جامع آفیس برای موبایل ها منتشر شد

(این مطلب به تایید تیم تولید محتوای عصر تکنولوژی رسیده است)

ماه گذشته، مایکروسافت خبر داد که برنامه های جدید جامع آفیس برای ویندوز 10 موبایل، تا اخر اپریل، می رسد. همانطور که می بینیم دیروز 14ام ماه می بود و این برنامه اکنون موجود است، آنها چند هفته را نسبت به موعد تعیین شده ازدست دادند.

ماه گذشته، مایکروسافت خبر داد که برنامه های جدید جامع آفیس برای ویندوز 10 موبایل، تا اخر آوریل، می رسد. همانطور که می بینیم دیروز 14ام ماه می بود و این برنامه اکنون موجود است، آنها چند هفته را نسبت به موعد تعیین شده ازدست دادند.

برای اینکه برنامه های جامع آفیس را روی موبایل خود نصب کنید، نیاز دارید که آخرین نسخۀ ویندوز 10 موبایل را اجرا کنید؛ نسخۀ جدید که امروز منتشر شد، نسخۀ 10080 است. شما می توانید این نسخه را با به روز کردن موبایل خود، بدست آورید و اگر حاضر به انجام این کار نیستید، نیاز دارید در برنامه های داخلی شرکت کنید. مایکروسافت گفت شما این برنامه ها را باید از فروشگاه بتا دانلود کنید، در حال حاضر ورد، اکسل و پاورپوینت موجود است.

برنامه های جامع آفیس بسیار بزرگتر از انچه روی جلد آن دیده می شود، به نظر می آید، به دلیل ویژگی Continuum که برای موبایل شما وجود دارد، این برنامه ها همچنین در صفحه نمایش های بزرگ هم کار می کنند. به این معنی که این برنامه های موبایل می توانند مانند برنامه دسکتاپ هم عمل کند.

اگرچه آنها در انتشار برنامه های جامع آفیس دیر کردند اما این برنامه ها یک بخش مهمی از استراتژی موبایل مایکروسافت است و در حال حاضر نیز برای شما آماده می باشد.

نویسنده طرح بهاره عصر تکنولوژی، Techera: نیلوفر عبایی.وی دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق مخابرات گرایش سیستم در دانشگاه شهید بهشتی بوده و کارشناسی اش را نیز در همین دانشگاه سپری کرده است. از علاقه مندی های نیلوفر نیز می توان به پردازش تصویر اشاره کرد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر