;
coinex

دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی Lavender سونی، فاش شدن خبری خوب برای سلفی بازها

با توجه به تصویر و مشخصات ارسال شده توسط این فاش کننده‌ی آنلاین، به نظر می رسد که سونی بر روی یکی دیگر از گوشی های هوشمند متمرکز بر عکس سلفی، کار می کند. مدت زیادی از زمان راه اندازی عکاسی سلفی اکسپریاC4  نمی گذرد، اما بر اساس آخرین خبر نشت شده از Upleaks، سونی در حال حاضر ممکن است بر روی یک گوشی هوشمند با مگاپیکسل بیشتر برای دوربین جلو با اسم رمز "Lavender" کار کند.

به تازگی خبری درز شده است مبنی بر اینکه گوشی هوشمند جدید سونی یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی دارد.

با توجه به تصویر و مشخصات ارسال شده توسط این فاش کننده‌ی آنلاین، به نظر می رسد که سونی بر روی یکی دیگر از گوشی های هوشمند متمرکز بر عکس سلفی، کار می کند.

مدت زیادی از زمان راه اندازی عکاسی سلفی اکسپریا C4 نمی گذرد، اما بر اساس آخرین خبر نشت شده از Upleaks، سونی در حال حاضر ممکن است بر روی یک گوشی هوشمند با مگاپیکسل بیشتر برای دوربین جلو با اسم رمز ” Lavender ” کار کند.

تصویر به بیرون درز شده از جلوی دستگاه، نشان می دهد که تقریبا کناره های این دستگاه بدون قاب بوده و برای بالا و پایین آن نیز کمی فضا در نظر گرفته شده است. دوربین جلو و فلش در روشی مشابه که روی C4 بود قرار دارد، و به نظر این اطمینان وجود دارد که بگوییم محصول نهایی نیز به همین شکل خواهد بود. آرم سونی توسط فاش کننده از تصویر به دلایلی حذف شده است.

تصویر به بیرون درز شده از جلوی Lavender ، نشان می دهد که تقریبا کناره های این دستگاه بدون قاب بوده و برای بالا و پایین آن نیز کمی فضا در نظر گرفته شده است. دوربین جلو و فلش در روشی مشابه که روی C4 بود قرار دارد، و به نظر این اطمینان وجود دارد که بگوییم محصول نهایی نیز به همین شکل خواهد بود. آرم سونی توسط فاش کننده از تصویر به دلایلی حذف شده است.

در داخل نیز گفته شده است که Lavender دارای پردازنده هشت هسته ای 1.7 گیگاهرتز 64 بیت MediaTek MT6752، و GPU (واحد پردازنده گرافیکی) Mali-T760 و 2 گیگابایت رم می باشد. اطلاعات حافظه داخلی (Storage) نیز در مورد دستگاه هنوز شناخته نشده است. صفحه نمایش به صورت Full HD نشان داده شده ، که یک ارتقا از صفحه نمایش 720p روی C4 است. همچنین اندازه صفحه نمایش بزرگتر از صفحه نمایش 5.5 اینچی اکسپریا C4 خواهد بود. هر دو دوربین آن نیز همان سنسور 13 مگاپیکسلی IMX214 سونی خواهد بود.

اطلاعات انتشار آن توسط Upleaks وجود ندارد، اما ما شایعاتی از سونی مبنی بر یک رویداد انتشار در اواخر ماه می شنیده ایم و می توانیم شاهد قرارگیری این گوشی هوشمند در کنار دیگران باشیم.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر