;
coinex

تجربه واقعیت مجازی: نوشیدنی با یک خرس گریزلی

چند تجربه واقعیت مجازی برای Gear VR توسط سامسونگ در این هفته خواهد آمد. یکی از این تجربیات این است که به شما مکانی، روی یک میز در بیابان با یک خرس و آبجو می دهد. شما آبجو به همراه خرس خواهید داشت. این چیزی است که واقعیت مجازی می تواند برای شما به ارمغان بیاورد. ما در عصری زندگی می کنیم که در واقعیت مجازی شما می توانید بنشینید و با خرس گریزلی آبجو بنوشید. چه زمان فوق العاده ای برای زندگی، به صورت مجازی است.

چند تجربه واقعیت مجازی برای Gear VR توسط سامسونگ در این هفته خواهد آمد. یکی از این تجربیات این است که به شما مکانی، روی یک میز در بیابان با یک خرس و نوشیدنی می دهد. شما نوشیدنی به همراه خرس خواهید داشت. این چیزی است که واقعیت مجازی می تواند برای شما به ارمغان بیاورد. ما در عصری زندگی می کنیم که در واقعیت مجازی شما می توانید بنشینید و با خرس گریزلی نوشیدنی بنوشید. چه زمان فوق العاده ای برای زندگی، به صورت مجازی است.

این قطعه خاص و عجیب و غریب توسط مردمانی در Dryft VR، گروهی از سازندگان ویدیو خشونت طلبانه واقعیت مجازی فیلم برداری شده است. آنها از کیسی اندرسون، میزبان/تهیه کننده اجرایی برای نشنال جئوگرافیک و  Nat Geo Wild عکس برداری کرده اند. او یک دسته انگور و مقداری شیرینی مارش مالو برای دادن به خرس داشت. خرس مقدار زیادی نوشیدنی نخورد.

این قطعه خاص و عجیب و غریب توسط مردمانی در Dryft VR، گروهی از سازندگان ویدیو خشونت طلبانه واقعیت مجازی فیلم برداری شده است. آنها از کیسی اندرسون، میزبان/تهیه کننده اجرایی برای نشنال جئوگرافیک و  Nat Geo Wild عکس برداری کرده اند. او یک دسته انگور و مقداری شیرینی مارش مالو برای دادن به خرس داشت. خرس مقدار زیادی آبجو نخورد.

خرسی که شما در این تجربه واقعیت مجازی می بینید در ماه نوامبر سال 2014 تصویر برداری شده است. شما می توانید شواهد این عکس را در پست وبلاگ با Dryft در 4ام ماه نوامبر گذشته ببینید. همچنین می توانید نوشیدنی ای که در عکس بوده است را ببینید! (همچنین در زیر نشان داده شده است).

خرسی که شما در این تجربه واقعیت مجازی می بینید در ماه نوامبر سال 2014 تصویر برداری شده است. شما می توانید شواهد این عکس را در پست وبلاگ با Dryft در 4ام ماه نوامبر گذشته ببینید. همچنین می توانید آبجویی که در عکس بوده است را ببینید! (همچنین در زیر نشان داده شده است).

این تجربه قبلا در محدوده کوچک تری برای توسعه دهندگان آکیولس ریفت به عنوان نسخه ی نمایشی در دسترس بود. کاربران Gear VR اگر تا کنون از آن استفاده نکرده اند هم اکنون می توانند آن را تجربه نمایند.

برای تجربه کردن این ماجراجویی، شما نیازمند چند چیز خواهید بود. اول، تجهیزات درست، سپس نرم افزار.

•  سامسونگ گلکسی نوت 4 یا گلکسی S6/اج

•  سامسونگ Gear VR (نسخه نوت یا گلکسی S6)

•  برنامه Milk VR

•  ویدیو نوشیدنی با خرس (Beer with a Bear) (دانلود کردن آن به عنوان بهترین تجربه)

این تنها یکی از مجموعه تجربه های بسیار جذاب است که به Gear VR می آید. یک سخنگوی سامسونگ گفت : “سامسونگ Milk VR به روی بهترین جامعه واقعیت مجازی باز خواهد شد.”

این بدان معناست که ارائه دهندگان محتوای بیشتری، در چند هفته و ماه گذشته همه ثبت نام کرده اند و با Milk VR در ارتباط هستند.

همچنین نگاهی گذرا به “فراکتال زوم” به وسیله دون ویتاکر و “11:57” توسط Henrik + Sofia داشته باشید. اولی نمای نزدیک از منظر فراکتال پیچیده بوده، در حالی که دومی یک قطعه وحشتناک است که در آن فعالیت ها به طرز مرموزی در اطراف شما گسترانده است.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر