;
coinex

عرضه اسلینگ تی وی روی دستگاه تلویزیون اندروید

تلویزیون اسلینگ اعلام کرده است که اکنون نرم افزارش برای تمام دستگاه هایی که تلویزیون اندروید گوگل را اجرا می کند در دسترس می باشد. اسلینگ تی وی بر روی تلویزیون اپل، ایکس باکس وان و پلتفرم های دیگر زمانی در دسترس بوده است و در حال نیز برای تلویزیون اندروید در دسترس می باشد.

تلویزیون اسلینگ اعلام کرده است که اکنون نرم افزارش برای تمام دستگاه هایی که تلویزیون اندروید گوگل را اجرا می کند در دسترس می باشد.
اسلینگ تی وی بر روی تلویزیون اپل، ایکس باکس وان و پلتفرم های دیگر زمانی در دسترس بوده است و در حال نیز برای تلویزیون اندروید در دسترس می باشد.
“شما می توانید اسلینگ تی وی را بیشتر از هر جای دیگری که تلویزیون اینترنتی ارائه می دهد بر روی دستگاه های زیادی تماشا کنید، و امروزه این ترکیب همچنان رو به به رشد است. ما خرسندیم  تا اعلام کنیم که اسلینگ تی وی در حال حاضر در تمام دستگاه هایی که پلت فرم تلویزیون اندروید دارند، از جمله کنسول های نکسوس پلیر گوگل در دسترس می باشد. شما می توانید برنامه ما را بلافاصله از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید.

نکسوس پلیر ندارید؟ شما رو شانس هستید! اگر جدیدا از اسلینگ تی وی استفاده می کنید، هم اکنون می توانید به نصف قیمت یک نکسوس پلیر بخرید اگر از قبل به مدت سه ماه اسلینگ تی وی را پیش خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان محدود این تخفیف،از Sling.com/devices/nexus بازدید کنید.

شما می توانید جزئیات بیشتری را در مورد اسلینگ تی وی برای پلتفرم تلویزیون اندروید گوگل در Sling و TNW مشاهده فرمایید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر