;
coinex

هم اکنون شزم روی اندروید ور و اپل واچ کار می کند

با در نظر گرفتن این نکته که به سالگرد جشن تولد یک سالگی اندروید ور نزدیک می شویم، بحث ما در مورد شِزَم (Shazam) و اولین آپدیت آن برای پلتفرم های پوشیدنی است، مخصوصا که در حال حاضر نیز برنامه مخصوص به اپل واچ برای این برنامه وجود دارد.

با در نظر گرفتن این نکته که به سالگرد جشن تولد یک سالگی اندروید ور نزدیک می شویم، بحث ما در مورد شزم (Shazam) و اولین آپدیت آن برای پلتفرم های پوشیدنی است، مخصوصا که در حال حاضر نیز برنامه مخصوص به اپل واچ برای این برنامه وجود دارد.

طبق معمول شما کافی است که برنامه را روی گوشی هوشمندتان آپدیت نمایید، آن را با ساعت هوشمند خود سینک (Sync) کرده و بعد از آن نیز، از برنامه لذت ببرید. این برنامه از میکروفون ساعتتان استفاده می کند تا به آهنگ ها گوش دهد و اما همین کار مشابه با گوشی هوشمندتان لازمه این است که تلفنتان را از جیب درآورده و با آن کار کنید.

این بدان معناست که باید تلفنتان در محدوده ساعتتان باشد تا برنامه بتواند آهنگ ها را تشخیص دهد، در غیر این صورت شما باید نام آهنگ را از حافظه و تاریخچه قدیمی خود استخراج نمایید.

همراهی کردن در آواز خوانی

یک آهنگ را با اندروید ور خود شزم کنید و آن آهنگ به لیست My Shazam شما اضافه می شود (و اگر شما به اسپوتیفای و یا حساب Rdio خود متصل شده باشید می توانید پلی لیستِ آهنگ های My Shazam خود را بشنوید).

متن آهنگ ها بر روی مچتان نیز (یعنی بر روی ساعت هوشمندتان) به نمایش در می آید تا بتوانید با آهنگ همراهی کنید. البته هنوز شما نمی توانید مستقیماً با ساعت هوشمندتان آهنگ ها را خریداری نمایید. شزم مانند برنامه هایی مثل Evernote، RunKeeper و Sonos به صورت رسمی و با قابلیت های اختصاصی برای اندروید ور فراهم آمده است.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر