;
coinex

گردهمایی کارآفرینان ایرانی در کنفرانس iBridge برلین

iBridge یک جامعه باز، جامع و مشارکتی بوده و از هر گونه وابستگی سیاسی و ایدئولوژیکی به دور است که به طور کاملا ملموس به توسعه بخش کارآفرینی با تکنولوژی بالا (high-tech) در ایران می پردازد. جامعه iBridge متعهد شده است تا به افراد قدرت داده و آن ها را پرورش دهد تا بتوانند به عاملانی برای تغییر سرعت رشد و سازندگی "اقتصاد نوآوری" در ایران باشند.

iBridge یک جامعه باز، جامع و مشارکتی بوده و از هر گونه وابستگی سیاسی و ایدئولوژیکی به دور است که به طور کاملا ملموس به توسعه بخش کارآفرینی تکنولوژی (high-tech) در ایران می پردازد. جامعه iBridge متعهد شده است تا به افراد قدرت داده و آن ها را پرورش دهد تا بتوانند به عاملانی برای تغییر سرعت رشد و سازندگی “اقتصاد نوآوری” در ایران باشند.

هدف اصلی iBrdige بر روی کمک به توسعه و پرورش اکو سیستم کارآفرینی با تکنولوژی بالا در ایران می باشد. این هدف بر پایه این مفهوم بنا گذاشته شده است که ارتقا و توسعه ظرفیت کارآفرینی فرد فردِ جامعه می تواند اهرمی کلیدی در بالابردن موقعیت اجتماعی آن ها باشد. کارآفرینی ذهن ها را باز می کند و افراد را قادر می سازد تا پرنده خیال خود را آزاد ساخته و ظرفیت های خلاقانه خود را شکوفا سازند. این امر دید آن ها را تغییر داده و به جای اینکه خود را یک مصرف کننده صرف و یا عضوی غیر فعال از جامعه تصور کنند، خود را تولید کننده، مشارکت کننده و سازندگان جامعه واقعی خویش بپندارند.

هدف اصلی iBrdige بر روی کمک به توسعه و پرورش اکو سیستم کارآفرینی تکنولوژی در ایران می باشد. این هدف بر پایه این مفهوم بنا گذاشته شده است که ارتقا و توسعه ظرفیت کارآفرینی فرد فردِ جامعه می تواند اهرمی کلیدی در بالابردن موقعیت اجتماعی آن ها باشد. کارآفرینی ذهن ها را باز می کند و افراد را قادر می سازد تا پرنده خیال خود را آزاد ساخته و ظرفیت های خلاقانه خود را شکوفا سازند. این امر دید آن ها را تغییر داده و به جای اینکه خود را یک مصرف کننده صرف و یا عضوی غیر فعال از جامعه تصور کنند، خود را تولید کننده، مشارکت کننده و سازندگان جامعه واقعی خویش بپندارند.

کنفرانس قبلی iBridge در سال 2014 در دانشگاه کالیفرنیا برکلی برگذار شده بود و می توانید خلاصه این کنفرانس را از اینجا شاهد باشید.

استارت کنفرانس iBrdige، امروز در پایتخت کشور آلمان، برلین، زده خواهد شد و تا 3 روز (6 ژوئن برابر با 16 خرداد) ادامه خواهد یافت. ما نیز سعی می کنیم شما را از مهم ترین سخنرانی های این رویداد افتخار آفرین با خبر سازیم.

 

کنفرانس iBridge برلین – خرداد ۱۳۹۳ – کنفرانس آموزشی – فرصت ها و چالش ها برای کار آفرینی تکنولوژی در ایران

.

منبع: iBridge


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر