;
coinex

HTC یک آپدیت جهانی برای One M9 برای بهبود عملکرد دوربین و باتری ارایه می کند

با برگشت به ماه مارس دقیقا پس از کنگره¬ی جهانی موبایل 2015،  HTCآخرین گل سرسبد اندروید خود که One M9 بود را پرده برداری کرد. همچنین این شرکت پیش نمایش مناسبی برای M9 درMWC  داشت اما طبق بررسی های انجام شده اخیر از حد مطلوب خود به دور است.

با برگشت به ماه مارس دقیقا پس از کنگره ­ی جهانی موبایل 2015، HTC آخرین گل سرسبد اندروید خود که One M9 بود را پرده برداری کرد. همچنین این شرکت پیش نمایش مناسبی برای M9 در MWC داشت اما طبق بررسی های انجام شده اخیر از حد مطلوب خود به دور است.

یکی از انتقادات اصلی این بود که دوربین آن مطابق انتظار نبود و بدیهی است که دستگاه نهایی باید در این زمینه بهتر شود. اما یکی از بهبودهایی که HTC قصد دارد به منظور ارتقای محصول تجاری­اش تحقق بخشد، ارائه­ ی یک آپدیت نرم­ افزاری برای One M9 است.

این آپدیت جهانی برای One M9 در حال حاضر در چین قابل استفاده بوده و حالا به دنبال راه خود به بازارهای اروپایی است و در کنار پیشرفت دوربین، عمر باتری حوزه­ ی دیگری است که HTC امیدوار است تا به کمک آن همه چیز را برای صاحبان M9 کمی بهتر سازد. توضیح بیشتر جزییات آپدیت که توسط شرکت منتشر شده است:

دوربین

• بهبود الگوریتم کنترل اتوماتیک exposure تصویر، برای فراگیری بیشتر گستره­ی دینامیک. بنابراین تصاویر دقیق­ تر به نظر می رسند، به خصوص در شرایط نوری زیاد.

• بهبود تصاویر گرفته شده در نور کم. بنابراین تصاویر واضح ترند و جزییات بیشتر آشکار است و رنگ ها به واقعیت نزدیک تر هستند.

عمر باتری و شارژ

• بهبود کلی عمر باطری که کاهش مصرف باتری توسط  YouTube ،facebook و دیگر برنامه های اجتماعی محبوب مثل Skype و هنگ اوت (Hangouts) گوگل، بنا براین شما می توانید ویدیو های بیشتری را مشاهده کنید و برای مدت بیشتری با عزیزان خود ویدیو چت داشته باشید.

• بهبود شارژ هوشمند به طوری که گوشی شما به هنگام شارژ خنک تر بماند.

صاحبان دستگاه می توانند چشم انتظار آپدیت سیتم عامل آینده نیز باشند. همان طوری که HTC تایید کرده است اصلا جای تعجب نیست که One M9 به نسخه جدید اندروید یعنی ‘M’  که اواخر امسال منتشر می شود بروز رسانی گردد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر