;
coinex

آکیولس VR و مایکروسافت برای به حرکت درآوردن واقعیت مجازی شریک شدند

اوایل امروز آکیولس VR از هدست آکیولس ریفت واقعیت مجازی خود برای استفاده خانگی و همچنین از کنترل کننده های جدید آکیولس تاچ خود پرده برداری کرد و متعجبیم که هدست VR با کنترل ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

شراکت آکیولس VR و مایکروسافت ؛ اوایل امروز آکیولس VR از هدست آکیولس ریفت واقعیت مجازی خود برای استفاده خانگی و همچنین از کنترل کننده های جدید آکیولس تاچ خود پرده برداری کرد و متعجبیم که هدست VR با کنترل ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

مایکروسافت توضیح می دهد که بهترین سیستم عامل برای استفاده از ریفت، ویندوز 10 جدیدشان می باشد، که امسال منتشر خواهد شد و در حال حاضر به عنوان یک پیش نمایش در دسترس است. بازی های ایکس باکس وان نیز توسط آکیولس ریفت پشتیبانی می شود که اجازه می دهد بازیکن از بازی Halo، Forza، Sunset Overdrive و بقیه بازی ها، بر روی صفحه نمایش سینمای واقعیت مجازی شخصی خود لذت ببرد.

مایکروسافت توضیح می دهد: “ویندوز 10 بهترین پلت فرم برای بازی کردن بازی ها بر روی آکیولس ریفت است. ریفت به صورت ذاتی با ویندوز 10 کار می کند تا راه اندازی آن، پرش در آن، و تجربه باور نکردنی بازی به صورت واقعیت مجازی را آسان نماید. با تکنولوژی Direct12 که قابلیت های کامل گرافیک سخت افزار ویندوز 10 جدید را می گشاید، ترکیب شده که برای بازی های VR در ویندوز 10 که سریعترین نرخ فریم و عملکرد بالا را داشته باشند، ساخته شده است.”

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر