;
coinex

سامسونگ یک سری تم های جدید برای گلکسی S6 و S6 اج منتشر کرد

اگر شما یک گلکسی S6 و یا گلکسی S6 اج دارید، احتمالا تا کنون کشف کرده اید که این نخستین تلفن های هوشمند پرچم دار سامسونگ هستند که تم های سفارشی را پشتیبانی می کنند - به عنوان بخشی از قابلیت جدید و بهبود یافته TouchWiz UI که روی اندروید لالی پاپ اجرا می شود.

اگر شما یک گلکسی S6 و یا گلکسی S6 اج دارید، احتمالا تا کنون کشف کرده اید که این نخستین تلفن های هوشمند پرچم دار سامسونگ هستند که تم های سفارشی را پشتیبانی می کنند – به عنوان بخشی از قابلیت جدید و بهبود یافته TouchWiz UI که روی اندروید لالی پاپ اجرا می شود.

به نظر می رسد سامسونگ متعهد به اضافه کردن تم های جدید و به طور منظم است، و این هفته 9 تم جدید منتشر کرد (از روشن و شاد، به کمی تیره تر)، همه آنها در فروشگاه اختصاصی تم که از پیش بر روی گوشی های سری S6 نصب شده در دسترس هستند.

مثل همه تم های دیگر که شما در فروشگاه پیدا خواهید کرد، آنهایی که جدید هستند را می توان به صورت رایگان دانلود کرد و آن ها نیز می توانند به طور کامل جنبه ای از قابلیت TouchWiz را تغییر دهند، فقط تصویر زمینه و آیکون ها اصلاح نمی شوند، بلکه زیر منوها نیز تغییر می کنند.

فکر کنید، زمانی که شما برای اولین بار یک گلکسی S6 و یا گلکسی S6 اج خریده اید، تنها سه تم در آن پیدا می کنید، اما این به این دلیل است که سامسونگ نمی خواست از قبل بسیاری از آنها را نصب کند. برای کاربران، دانلود کردن آن دسته از تم هایی که در فروشگاه تم دیده اند و آن ها را دوست دارند، بسیار راحت تر می باشد.

گالری تم های جدید برای گلکسی S6 و S6 اج

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    انصافا سامسونگ بهترین تم ها رو داره بین گوشی ها. تم سامسونگ کلا زیاد هم هست، خیلی جاهای دیگه هم واسش تم می زنن. شوخی که نیست، سامسونگ. مثل گلابی گاز زده و کاشی های سونی نیست. گوشی: سامسونگ، طراحی: سامسونگ، تم: سامسونگ،کمپانی:سامسونگ…

    پاسخ