;
coinex

فیس بوک مسنجر در حال حاضر 700 میلیون کاربر ثبت نام شده دارد

به گفته مدیر عامل شرکت فیس بوک مارک زوکربرگ، فیس بوک مسنجر در مجموع به مرز داشتن  700 میلیون کاربر در سرتاسر جهان می رسد. در اواخر ماه مارس، پیام رسان تلفن همراه فیس بوک مدعی 600 میلیون کاربر بوده است، این به این معناست که این سرویس قادر به گسترش جلب و جذب توسط 100 میلیون کاربر در کمتر از سه ماه بوده است. لازم به ذکر است که این تعداد کاربران فعال نیستند، اما تعداد کل کاربران ثبت نام شده است. زوکربرگ اعلانی در جلسه سرمایه گذار فیس بوک در روز پنج شنبه ساخته است.

به گفته مدیر عامل شرکت فیس بوک، مارک زوکربرگ، فیس بوک مسنجر در مجموع به مرز داشتن  700 میلیون کاربر در سرتاسر جهان می رسد.

در اواخر ماه مارس، پیام رسان تلفن همراه فیس بوک مدعی 600 میلیون کاربر بوده است، این به این معناست که این سرویس قادر به گسترش جلب و جذب توسط 100 میلیون کاربر در کمتر از سه ماه بوده است. لازم به ذکر است که این تعداد کاربران فعال نیستند، اما تعداد کل کاربران ثبت نام شده است. زوکربرگ اعلانی در جلسه سرمایه گذار فیس بوک در روز پنج شنبه ساخته است.

چند روز پیش، فیس بوک مسنجر از مرز 1 میلیارد دانلود در اندروید عبور کرد، که یکی از معدود برنامه های  اندروید است که به این شاهکار قابل توجه رسیده است.

تابستان گذشته، زمانی که فیس بوک مسنجر از برنامه اصلی فیس بوک جدا شد، تعداد زیادی از کاربران از اینکه فیس بوک یک برنامه جدید را بر گردن آنها گذاشته راضی نبودند. اما معلوم است که کاربران فیس بوک با توجه به اینکه مجبور به استفاده از فیس بوک مسنجر هستند آن را تحریم نکرده اند.

در زمان راه اندازی آن، مسنجر هیچ ویژگی مهم جدیدی در قیاس با چگونگی سرویس پیام به داخل برنامه اصلی فیس بوک نیاورده است. با این حال، فیس بوک این موضوع را کاملا روشن کرده است که فیس بوک با این نرم افزار پیام رسانش، جهت جدیدی را اتخاذ کرده است. فیس بوک مسنجر به جای استقرار نقش یک سرویس پیام رسانی استاندارد، در حال حاضر یک پلت فرم تجارت الکترونیک است که حتی می توانید برنامه و بازی در آن اجرا کنید. به تازگی، فیس بوک از به روز رسانی و بهبود سیستم به اشتراک گذاری مکان مسنجر پرده برداری کرده است، حرکتی که برخی می گویند می تواند راه را به سمت یکپارچگی با خدمات اتومبیل اشتراکی مانند Uber هموار کند.

در حال حاضر، تنها برنامه پیام رسانی است که ادعا می کند بیشتر کاربران، از کاربران دیگر برنامه های پیام رسانی فیس بوک، یعنی واتساپ هستند. با 800 میلیون کاربر فعال، واتساپ همچنان پادشاه بازار پیام های تلفن همراه باقی مانده است و اگر واتساپ متعلق به شرکت فیس بوک نبود، نرخ رشد مسنجر یک تهدید جدی به حساب می آمد، اما در حال حاضر، این یک خبر خوب برای فیس بوک است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)