;
coinex

Xbox one به زودی 100ها بازی از Xbox 360 را پشتیبانی خواهد کرد

در خلال همایش E3 مایکروسافت این شرکت اعلام کرد که نسل بعدی کنسول Xbox به زودی بازی های Xbox 360 را پشتیبانی خواهد کرد و به گیمر ها اجازه می¬دهد تا از سازگاری با بازی¬های نسل قبلی لذت ببرند.

در خلال همایش E3 مایکروسافت این شرکت اعلام کرد که نسل بعدی کنسول Xbox به زودی بازی های Xbox 360 را پشتیبانی خواهد کرد و به گیمر ها اجازه می­ دهد تا از سازگاری با بازی­ های نسل قبلی لذت ببرند.

بعد از پایان امسال و در شروع فصل تعطیلات 100ها بازی از Xbox 360 توسط Xbox One جدید پشتیبانی خواهد شد.

در حال حاضر مایکروسافت در حال کار کردن بر روی سر هم بندی (patching) هر یک از بازی های Xbox 360 بوده به طوری که بر روی آخرین نسل کنسول بازی اش که Xbox one است، اجرا شود. فیل اسپنسر (Phil spencer) در همایش E3 بر روی صحنه توضیح داد که: “هدف ما رسیدن به یک کتابخانه ی بزرگ بازی برای Xbox One است.”

از دیروز مایکروسافت، تعدادی از عناوین بازی های سازگار با Xbox 360 را از طریق برنامه پیش نمایش Xbox One خود، برای اعضا در دسترس قرار داده است. اگرشما نیز شانس این را داشتید که آنها را امتحان کنید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

جزییات بیشتری راجع به بازی های Xbox 360 که برای Xbox One نیز شامل خواهد ­شد، منتشر شده است و بعد از پایان امسال نیز گسترده تر خواهد شد و ما شما را از این بابت، به روز نگاه خواهیم داشت.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر