;
coinex

بیت تورنت شوت ، مدیا را از طریق دستگاه های موبایل خیلی سریع به اشتراک می گذارد

بیت تورنت (BitTorrent)، یک برنامه برای به اشتراک گذاشتن محتواهای سنگینی مانند ویدیو های طولانی و دسته ای از عکس ها بین موبایل های مختلف، بدون نیاز به ایجاد مسیر انحرافی در کلود منتشر کرده است. درست مثل تمام برنامه های بیت تورنت ، این برنامه هم حریم شخصی شما را حفظ می کند.

بیت تورنت (BitTorrent)، یک برنامه برای به اشتراک گذاشتن محتواهای سنگینی مانند ویدیو های طولانی و دسته ای از عکس ها بین موبایل های مختلف، بدون نیاز به ایجاد مسیر انحرافی در کلود منتشر کرده است. درست مثل تمام برنامه های بیت تورنت ، این برنامه هم حریم شخصی شما را حفظ می کند. محتوا بطور مستقیم به دستگاه های موبایل انتقال می یابند و با دور زدن کامل کلود از دیده شدن داده های به اشتراک گذاشته شده توسط چشمان کنجکاو، محافظت می شوند. رابط کاربری آن فوق العاده ساده است. گزینه ی ارسال فایل ها (send files) را از گوشی خود انتخاب می کنید و بیت تورنت شوت (Shoot) یک کد QR ساده ایجاد می کند و دریافت کننده با یک اسکن سریع آن را دریافت می کند.

هدف بیت تورنت شوت آسان تر کردن اشتراک گذاری برای کاربران بدون توجه به اینکه از چه دستگاهی استفاده می کنند می باشد. باید اعتراف کنیم که در به اشتراک گذاشتن فایل های بزرگ از شخصی که از اندروید استفاده می کند به کسی که از iOS استفاده می کند موانع زیادی وجود دارد.

قبل از بیت تورنت شوت مردم می توانستند از برنامه به اشتراک گذاری بیت تورنت P2P برای همگام سازی راه اندازی پوشه ها و فایل های همگام استفاده کنند. طرح آن مانند دراپ باکس (Dropbox) یا گوگل درایو (Google Drive) می باشد. در حالی که همه یک کار را انجام می دهند ولی شوت بنظر کاربر پسند تر و سریع تر می باشد.

نام هوشمندانه ی آن می تواند بعنوان یک فعل استفاده شود. “اجازه دهید آنرا برای شما شوت کنم” غالب تر از ” اجازه دهید یک پوشه  گوگل درایو راه اندازی کنم” می باشد. بیت تورنت می گوید برنامه بطور ناگهانی توسعه داده شد و به خاطر سادگی اش می تواند جای خود را در بازار پیدا کند.

نام هوشمندانه ی آن می تواند بعنوان یک فعل استفاده شود. "اجازه دهید آنرا برای شما شوت کنم" غالب تر از " اجازه دهید یک پوشه  گوگل درایو راه اندازی کنم" می باشد. بیت تورنت می گوید برنامه بطور ناگهانی توسعه داده شد و به خاطر سادگی اش می تواند جای خود را در بازار پیدا کند.

خدمات برای کاربران با یکبار هزینه ی ۱.۹۹ دلار اجرا خواهد شد. بیت تورنت به مردم اجازه می دهد که قبل از خرید، آن را امتحان کنند. شما می توانید قبل از خرید شوت سه دسته از عکس ها و فیلم ها را بفرستید، دریافت کننده ها لازم نیست برای خدمات پولی پرداخت کنند فقط لازم است که برنامه بر روی دستگاه موبایل آنها نصب شده باشد.

شما می توانید بیت تورنت شوت را از آیتونز اپ استور، گوگل پلی و یا ویندوز فون استور دانلود کنید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر