;
coinex

هم اکنون اندروید لالی پاپ روی ویندوز 10 اجرا می شود

یک شرکت شناخته شده برای تولید BIOS، پیشرو در UEFI (رابط متحد توسعه پذیر سیستم عامل)، از یک قطعه نرم افزار که اندروید ۵.۰.۱ را به محیط ویندوز، از جمله ویندوز ۱۰ می آورد، رونمایی کرده است. این نرم افزار باعث خواهد شد که اندروید لالی پاپ روی ویندوز 10 اجرا شود. AMIDUoS AMI به صاحبان کامپیوتر های ویندوز ۷ و ویندوز 8 و 8.1، امکان اجرای لالی پاپ برای از جمله سازگاری با زمان اجرای ART اندروید، حمایت بومی برای برنامه های ۶۴ بیتی و ... روی کامپیوتر شان را می دهد.

یک شرکت شناخته شده برای تولید BIOS، پیشرو در UEFI (رابط متحد توسعه پذیر سیستم عامل)، از یک قطعه نرم افزار که اندروید ۵.۰.۱ را به محیط ویندوز، از جمله ویندوز ۱۰ می آورد، رونمایی کرده است. این نرم افزار باعث خواهد شد که اندروید لالی پاپ روی ویندوز 10 اجرا شود.

AMIDUoS AMI به صاحبان کامپیوتر های ویندوز ۷ و ویندوز 8 و 8.1، امکان اجرای لالی پاپ برای از جمله سازگاری با زمان اجرای ART اندروید، حمایت بومی برای برنامه های ۶۴ بیتی و … روی کامپیوتر شان را می دهد.

اندروید ۵.۰.۱ اساسا در یک ماشین مجازی اجرا می شود و در درایور و سخت افزار های PC بومی در دسترس قرار می گیرد. به این معنی که لوازم جانبی مانند صفحه نمایش لمسی، سنسور، GPS ، دوربین عکاسی و … به وسیله ی سیستم عامل گوگل می تواند در دسترس قرار گیرد.

از جنبه های منفی آن این است که احتمالا منابع بیشتری را از هاست کامپیوتر درخواست خواهد کرد.

چیز دیگری که وجود دارد، این است که سیستم عامل ها محکم ادغام شده اند؛ کلیپ بورد به عنوان فهرست راهنما به اشتراک گذاشته می شود که به این معنی است که شما قادر خواهید بود فایل ها را ذخیره کنید و آنها را مستقل از هرکدام از سیستم عامل ها باز کنید.

برنامه های اجرای اندروید روی ویندوز، به شما امکان دسترسی به برنامه هایی که معمولا روی دسکتاپ و یا به صورت رایگان در دسترس نیستند را می دهد.

برنامه در حال حاضر در نسخه ی بتا وجود دارد و قیمت آن ۱۰ دلار (حدود ۶ پوند) می باشد و همراه با بروزرسانی مادام العمر می آید. AMIDuOS در رقابت سختی با بلو استکس (که رایگان می باشد)، ARC Welder Youwave که برای خود گوگل است و همچنین Genymotion و AndY قرار می گیرد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر