;
coinex

نوکیا می خواهد به صنعت گوشی های هوشمند بازگردد

نوکیا می خواهد به صنعت گوشی های هوشمند بازگردد. برخلاف گزارش های قبلی که مبنی بر عدم بازگشت نوکیا به عرصه گوشی های هوشمند بود، نوکیا در واقع می خواهد دوباره به صنعت گوشی های هوشمند بازگردد و این گزارش نیز با توجه به بیانیه اخیر مدیر عامل شرکت، راجیو سوری (Rajeev Suri) به یک مجله آلمانی، Manager Magazine می باشد.

نوکیا می خواهد به صنعت گوشی های هوشمند بازگردد

برخلاف گزارش های قبلی که مبنی بر عدم بازگشت نوکیا به عرصه گوشی های هوشمند بود، نوکیا در واقع می خواهد دوباره به صنعت گوشی های هوشمند بازگردد و این گزارش نیز با توجه به بیانیه اخیر مدیر عامل شرکت، راجیو سوری (Rajeev Suri) به یک مجله آلمانی، Manager Magazine می باشد.

هنگامی که در مورد بازگشت به بازار تلفن پرسیده شد، سوری گفت که “شرکت به دنبال شرکای مناسب است. مایکروسافت گوشی موبایل می سازد. ما به سادگی آنها را طراحی و سپس نام تجاری را برای گرفتن مجوز در دسترس قرار می دهیم.”

بیانیه سوری نشان می دهد نوکیا نمی خواهد دوباره به تجارتِ تولید گوشی های هوشمند خود برگردد، اما به جای آن می خواهد آن ها را طراحی کرده و برندش را روی آن ها قرار دهد و این در حالی است که تولید فیزیکی آن ها را به شرکت دیگری واگذار می کنند. این همان چیزی است که نوکیا برای تبلت N1 که در اواخر سال 2014 در همکاری با فاکسکان اعلان کرد، انجام داده بود.

به لطف توافق شرکت با مایکروسافت که به خاطر فروش کسب و کار دستگاه های نوکیا به مایکروسافت صورت گرفت، نوکیا در حال حاضر از تولید گوشی هوشمند تا آخرین فصل سال 2016 جلوگیری به عمل می آورد. اگر شرکت قصد ورود مجدد به بازار تلفن را در اواخر سال 2016 داشته باشد، آنها در حال حاضر می توانند بر روی طرح های جدید در پشت صحنه کار کنند.

.

منبع: techspot


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر