;
coinex

یک فبلت ارزان 6 اینچی توسط وودافون ارائه شد

کریِر (carrier) انگلیسیِ وودافون فبلتی با نام Vodafone Smart Ultra 6 معرفی کرد. قیمت دستگاه معادل 199  دلار آمریکا است. البته اگر بستن قرار داد برای شما مهم نیست، می توانید با پرداخت کمتر از 27 دلار در ماه، دستگاه را به صورت رایگان دریافت کنید. در هر صورت، این دستگاه یک فبلتی است که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

یک فبلت ارزان 6 اینچی توسط وودافون ارائه شد

کریِر (carrier) انگلیسیِ وودافون فبلتی با نام Vodafone Smart Ultra 6 معرفی کرد. قیمت دستگاه معادل 199  دلار آمریکا است. البته اگر بستن قرار داد برای شما مهم نیست، می توانید با پرداخت کمتر از 27 دلار در ماه، دستگاه را به صورت رایگان دریافت کنید. در هر صورت، این دستگاه یک فبلتی است که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

Vodafone Smart Ultra 6 یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ فول اچ دی ارائه می دهد. (احتمالا شما انتظار داشتید که ۶ اینچی باشد). یک پردازشگر ۸ هسته ای  Snapdragon 615 SoC و یک Adreno 405 GPU دارد. یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی دارد. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و یک نسخه ی نامعلومی از اندروید که از پیش نصب شده است را نیز دارا می باشد.

Vodafone Smart Ultra 6 یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ فول اچ دی ارائه می دهد. (احتمالا شما انتظار داشتید که ۶ اینچی باشد). یک پردازشگر ۸ هسته ای  Snapdragon 615 SoC و یک Adreno 405 GPU دارد. یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی دارد. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و یک نسخه ی نامعلومی از اندروید که از پیش نصب شده است را نیز دارا می باشد.  دستگاه به صورت پلاستیکی ساخته شده و دو رنگ سفید و سیاه آن در دسترس است.

دستگاه به صورت پلاستیکی ساخته شده و دو رنگ سفید و سیاه آن در دسترس است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر