;
coinex

ایستگاه رادیویی جهانی بیتس 1 اپل 30 ژوئن راه اندازی خواهد شد

ایستگاه رادیویی جهانی بیتس 1؛ اوایل این ماه در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، اپل پلتفرم جدید موزیک خود را منتشر کرد که یکی از عناصر مهم در برنامه جدید موزیک اپل، اولین ایستگاه 24 ساعته ی رادیویی این شرکت است.

ایستگاه رادیویی جهانی بیتس 1

اوایل این ماه در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، اپل پلتفرم جدید موزیک خود را منتشر کرد که یکی از عناصر مهم در برنامه جدید موزیک اپل، اولین ایستگاه 24 ساعته ی رادیویی این شرکت است.

بیتس 1 توسط هاست های مستقر شده در لندن، نیویورک و لس آنجلس پیرامون کل جهان مخابره خواهد شد، و هم اکنون اپل تاریخ رونمایی آن را فاش کرده است.

طبق TNW، تعدادی از استفاده کنندگان برنامه ی موسیقی اپل در خصوص نسخه آزمایشی اول بتا iOS 9 گزارش داده اند که یک تب جدید در برنامه وجود دارد که در این تب بیتس 1 قرار گرفته است. اپل می گوید که این ایستگاه رادیویی استریم زنده را تقریباً به 100 کشور مخابره می کند اما تا کنون این تب در آمریکا، کانادا و آلمان پدیدار شده است.

شایعات حاکی از این است که بیتس 1 در ساعت 9 صبح 30 ام ژوئن راه اندازی می شود. جای تعجب ندارد زیرا که سرویس موزیک اپل نیز در همان روز به صورت آنلاین در خواهد آمد.

برنامه ی موزیک اپل برای یک ماه به قیمت 99.99$ خواهد بود و برای خانواده هایی که تعدادشان بیش از 6 نفر باشد نیز به قیمت 14.99$ در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر