;
coinex

کاربران آیفون از این پس می توانید فایل های درایو را در تقویم گوگل ضمیمه کنید

فایل های درایو را در تقویم گوگل ضمیمه کنید  کاربران آیفون می توانند به طور مستقیم شروع به برقراری ارتباط فایل ها از درایو به قسمت وقایع تقویم گوگل کنند و این نیز به لطف نسخه اندروید این برنامه می باشد.

فایل های درایو را در تقویم گوگل ضمیمه کنید

کاربران آیفون می توانند به طور مستقیم شروع به برقراری ارتباط فایل ها از درایو به قسمت وقایع تقویم گوگل کنند و این نیز به لطف نسخه اندروید این برنامه می باشد.

فایل اضافه شده می تواند اسناد، فایلهای PDF، اسلاید کاری و صفحات گسترده و یا عکس هایی که شما در یک مهمانی می گیرید باشد – هر چه که هستند، تقویم خواهد پرسید که آیا شما می خواهید دیگران قادر به مشاهده و یا ویرایش آنها باشند یا خیر. درست مثل به روز رسانی اندروید که چند ماه پیش اتفاق افتاد، این یکی نیز با در نظر گرفتن دید کاملی از هفت روز هفته پا به میدان گذاشته است بنابراین کاربران به راحتی می توانند به برنامه های خود نگاه گذرایی داشته باشند.

علاوه بر این، نوتیفیکیشن های تعاملی ارائه کرده، که یک گزینه به منظور ارسال ایمیل به دیگران و همچنین امکان باز کردن محل ذخیره شده در نقشه گوگل از روی لاک اسکرین (Lock screen) را فراهم می کند. این چیزی بود که تا اینجا می دانیم و برای اینکه بفهمیم که چه ویژگی جدیدی می تواند به آن اضافه شود، باید تا به روز رسانی بعدی اندروید صبر کنیم و چند ماه بعد از آن نیز شاهد ویژگی های جدید دیگر خواهیم بود.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر