;
coinex

سامسونگ گلکسی A8 ؛ نازکترین گوشی هوشمند سامسونگ

سامسونگ گلکسی A8 ؛ نازکترین گوشی هوشمند سامسونگ؛  سامسونگ با گوشی های هوشمند فوق العاده نازک تعریف نمی شود اما با این حال، ممکن است به زودی به این شهرت برسد.

سامسونگ گلکسی A8 ؛ نازکترین گوشی هوشمند سامسونگ

سامسونگ با گوشی های هوشمند فوق العاده نازک تعریف نمی شود اما با این حال، ممکن است به زودی به این شهرت برسد. سامسونگ گلکسی A8 که هنوز اعلان نشده، توسط تنظیم کننده های مخابراتی چینی TENAA مورد تایید واقع شده است و این گوشی هوشمند اندرویدی بدون شک نازکترین گوشی سامسونگ می باشد و تنها 5.9 میلی متر ضخامت دارد. با این وجود به نظر می رسد گلکسی A7 با ارتفاع 6.3 میلی متریش، کاملا ضخیم می باشد.

البته مجبور نیستید به این دلیل، این گوشی را انتخاب کنید. این دستگاه صرفا یک گوشی متوسط 5.7 اینچی با صفحه نمایش 1080p سوپر AMOLED، پردازنده 615 اسنپدراگون هشت هسته ای، رم 2GB و 16GB حافظه داخلی قابل ارتقا می باشد. بزرگترین افتخار این گوشی، دوربین عقب ماهرانه 16 مگاپیکسلی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی جلو و یک باتری 3050 میلی آمپر ساعتی قوی است. سامسونگ گلکسی A8 در TENAA و FCC، تنها داده های LTE چینی آزمایش می شود، تلفن های سری A تا کنون در ایالات متحده به راحتی در دسترس نبوده اند. اگر شما کاملا مصمم هستید که باریک ترین دستگاه سامسونگ را داشته باشید، در آینده ای نزدیک می توانید آن را تهیه نمایید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر