;
coinex

بنا به گزارش اپل شروع به تولید آیفون جدید با فورس تاچ می کند

اپل شروع به تولید آیفون جدید با فورس تاچ می کند  آیفون ۶ و ۶ پلاس به دلیل افزایش قابل توجه در اندازه و همچنین افزایش فروش نسبت به نسخه های قبلی برای اپل عالی بودند. اگرچه نسخه بعدی این گوشی، یک بروز رسانی روی آیفون 6 و 6 پلاس خواهد بود، اما این بدین معنی نیست که این امر هیجان انگیز نمی باشد.

اپل شروع به تولید آیفون جدید با فورس تاچ می کند

آیفون ۶ و ۶ پلاس به دلیل افزایش قابل توجه در اندازه و همچنین افزایش فروش نسبت به نسخه های قبلی برای اپل عالی بودند. اگرچه نسخه بعدی این گوشی، یک بروز رسانی روی آیفون 6 و 6 پلاس خواهد بود، اما این بدین معنی نیست که این امر هیجان انگیز نمی باشد. درحالی که برای مدتی شایعاتی به گوش ما می رسید، به نظر می رسد اپل در نهایت شروع به تولید آیفون با ویژگی فورس تاچ (Force Touch) کرده است.

طبق منابع Bloomberg اپل به تولید مدل آیفون بعدی که قرار است اواخر امسال شروع به کار کند، دست به کار شده است. به گفته ی این منبع، اگرچه طراحی دستگاه ها به شکل آیفون ۶ و ۶ پلاس  باقی خواهد ماند اما گوشی جدید ویژگی فورس تاچ را که در اپل واچ و آخرین مک بوک یافت می شود، اضافه خواهد کرد.

فورس تاچ قابلیتی است که به شما این امکان را می دهد که کارهای مختلفی را بسته به مقدار نیرویی که در صفحه نمایش به کار گرفته می شود، انجام دهید. وب سایت اپل، این ویژگی را با گفتن اینکه صفحه نمایش می تواند تفاوت بین یک تپ و یک فشار را به خوبی تشخیص دهد، به بهترین شکل توضیح می دهد. این ویژگی برای راه های جدید تعاملی روی گوشی های هوشمند استفاده خواهد شد. در حالیکه اپل هنوز تاریخ عرضه ی آخرین آیفون و یا اطلاعاتی از آن را عرضه نکرده است، به نظر دیدن اینکه چطور شرکت و توسعه دهندگان از این تکنولوژی جدید سود می برند، جالب خواهد بود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر