;
coinex

چگونه می توانید ویندوز 10 را به صورت رایگان دریافت کنید و آن برای همیشه نگه دارید

ویندوز 10 را به صورت رایگان دریافت کنید  سردرگمی بسیاری در مورد چگونگی دریافت رایگان ویندوز 10 از زمانی که منتشر شد وجود دارد. از حالا، هر کسی می تواند نسخه بتا فنی را به صورت رایگان دریافت کند. شما فقط نیاز به ثبت نام در برنامه ویندوز اینسایدر دارید (یک حساب MSA یا مایکروسافت، اسکایپ، اوت لوک (Outlook) و یا هات میل نیاز خواهید داشت)، سپس پیش نمایش ویندوز 10 را دانلود کنید.

ویندوز 10 را به صورت رایگان دریافت کنید

سردرگمی بسیاری در مورد چگونگی دریافت رایگان ویندوز 10 از زمانی که منتشر شد وجود دارد. از حالا، هر کسی می تواند نسخه بتا فنی را به صورت رایگان دریافت کند. شما فقط نیاز به ثبت نام در برنامه ویندوز اینسایدر دارید (یک حساب MSA یا مایکروسافت، اسکایپ، اوت لوک (Outlook) و یا هات میل نیاز خواهید داشت)، سپس پیش نمایش ویندوز 10 را دانلود کنید.

با این حال، نه تنها این نسخه – پیش نمایش اینسایدر – در 1 اکتبر 2015 منقضی می شود بلکه متفاوت از نسخه نهایی نیز است، زیرا مایکروسافت تمام ابزار های تله متری (سنجش از راه دور) را حذف خواهد کرد، در نتیجه باعث بهبود عملکرد و عمر باتری خواهد شد.

این یک استفاده نظارتی ناشناس است که در صورت رویارویی با هر گونه مشکل آن را گزارش می کند، در نهایت به مایکروسافت برای ساخت یک محصول بهتر با استفاده از داده هایی که از بیش از چهار میلیون کاربر ویندوز 10 دریافت می کند، کمک خواهد کرد.

بنابراین اگر شما می خواهید ویندوز 10 ای را که اکتبر می آید داشته باشید، مجبورید با استفاده از یک بیلد جدید که آن زمان می آید، ادامه دهید. این به این معنی است که باید اطلاعاتتان را به خدمات تله متری مایکروسافت برای همیشه ارسال کنید (تقریبا همیشه) و همچنین باید این نکته را نیز که ممکن است سیستم شما به صورت بهینه عمل نکند.

بنابراین، کامپیوتر هایی که برای ارتقاء رایگان واجد شرایط نیستند، یا به دلیل اینکه سیستم عامل اصلی نداشته اند و یا به دلیل استفاده از سیستم عامل های قبل از ویندوز 10 مایکروسافت، در طول حیاتشان به ماشین های تست بتا تبدیل خواهند شد.

مایکروسافت این موضوع را در نوشته ای تایید کرد “از آنجا که ما در حال ادامه برنامه های ویندوز اینسایدر هستیم، شما قادر خواهید بود بیلد ها را دریافت کنید و آن بیلد ها تحت شرایط برنامه اینسایدر ویندوز به فعالیت خود ادامه خواهند داد”.

یک انتشار رایگان؟

گفته شده که، با توجه به اینکه این شرکت از چند روز پیش تغییر عقیده داشته است، همه چیز ممکن است دوباره ازحالت کنونی ویندوز 10 تا انتشار نهایی ویندوز 10 در 29 جولای تغییر کند.

همچنین، به خاطر روشن شدن موضوع، ارتقاء ویندوز 10 فقط برای مجوزهایی که بخشی از مجوز کسب و کار، مانند توافقنامه تضمین و سرمایه گذاری نرم افزار نباشند، رایگان خواهد بود. اگر می خواهید آن را بر روی بیش از یک کامپیوتر نصب کنید، مطمئن شوید که در بیش از یک MSA ثبت نام کرده اید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر