;
coinex

رونمایی از OnePlus 2 در27 جولای

رونمایی از OnePlus 2  شرکت OnePlus اعلام کرده است، OnePlus 2 در تاریخ 27 ژوئن به وقت اقیانوس آرام در ساعت 7 بعد از ظهر مصادف با تاریخ 28 ژوئن ساعت 3 صبح به وقت انگلیس (6:30 صبح به وقت ایران) و 12 ظهر به وقت آسیای شرقی رونمایی خواهد شد و از همگان دعوت شده است.

رونمایی از OnePlus 2

شرکت OnePlus اعلام کرده است، OnePlus 2 در تاریخ 27 جولای به وقت اقیانوس آرام در ساعت 7 بعد از ظهر مصادف با تاریخ 28 جولای ساعت 3 صبح به وقت انگلیس (6:30 صبح به وقت ایران) و 12 ظهر به وقت آسیای شرقی رونمایی خواهد شد و از همگان دعوت شده است.

این شرکت رونمایی از گوشی جدیدش را به صورت زنده پخش خواهد کرد و تمام برنامه به صورت مجازی قابل مشاهده خواهد بود.

OnePlus امروز در بلاگ خود گفت: “ما نمی خواهیم برای رونمایی OnePlus 2 مرزی بین ما و شما باشد.”

این شرکت با لحن طعنه آمیزی گفت: “اگر شما با دید متفاوتی به این گوشی بنگرید موارد پنهان شده ای را خواهید یافت.”

در ادامه این شرکت اعلام کرد برای اینکه تجربه واقعیت مجازی آسانتر شود، هدست مقوایی گوگل (Google Cardboard) که برای OnePlus ساخته شده است را عرضه خواهد کرد.

انتظاراتی که از OnePlus 2 می رود

گوشی OnePlus 1 با مشخصات یک گوشی تمام عیار و قیمت نسبتا پایین انتظارات را در مورد OnePlus 2 بالا برده است.

مطالب زیادی درباره این گوشی تایید نشده است ولی ما می دانیم که از یک درگاه USB نوع C دوجانبه پشتیبانی می کند و از یک پردازنده قوی Snapdragon 810 برخوردار است، درنتیجه انتظار می رود قیمت آن بالاتر از مدل قبلی اش باشد.

به منظور خرید OnePlus 2 مانند OnePlus 1 شما نیاز به یک دعوت نامه دارید ولی حداقل این بار می توانید در ابتدا آن را به صورت مجازی ببینید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر