;
coinex

انتشار نسخه طلایی Z1 سامسونگ برای جشن فروش 1 میلیون واحد Z1

نسخه طلایی Z1 سامسونگ  بعد از شروعی سخت، سامسونگ توانسته است به فروش یک میلیون واحد از Z1 - گوشی ای که از سیستم عامل تایزن قدرت گرفته است - در درجه اول در کشورهایی مانند هند و بنگلادش برسد.

نسخه طلایی Z1 سامسونگ

بعد از شروعی سخت، سامسونگ توانسته است به فروش یک میلیون واحد از Z1 – گوشی ای که از سیستم عامل تایزن قدرت گرفته است – در درجه اول در کشورهایی مانند هند و بنگلادش برسد.

سال گذشته سامسونگ تلاش کرد تا سیستم عامل تایزن خود را با حجم بالا تولید کند، اولین بار با ساعت هوشمند Gear و به تازگی با گوشی های هوشمند Z1 این امر را محقق ساخته است. اکنون، این شرکت در نهایت موفق شد به نقطه عطف مهم فروش یک میلیون واحد گوشی های هوشمند Z1 خود پس از گذشت نزدیک به شش ماه در بازار برسد.

اولین پاسخ به دستگاه در هند اتفاق افتاد، جایی که اولین بار انتشار آن خیلی خوب نبود، اما سامسونگ به کاهش قیمت این دستگاه ادامه داد تا زمانی که با گوشی های هوشمند ناشناس چینی وارد رقابت شد.

همچنین گزارش شده است که به تازگی گوشی های هوشمند Z1 در بنگلادش در صدر فروش بوده است و رشد سالمی در بازار گوشی های هوشمند ارزان قیمت اندرویدی را نشان داده است. به مناسبت موفقیت این دستگاه، سامسونگ در حال حاضر یک نسخه طلایی Z1 با برنامه ها و بازی های رایگان همراه با آن راه اندازی می کند. قیمت گذاری و در دسترس بودن دستگاه هنوز اعلام نشده است.

سامسونگ در 30 و 31 جولای میزبانی یک کنفرانس توسعه تایزن را در هند بر عهده دارد و در نظر دارد تا پایان سال دستگاه های بیشتری تحت این سیستم عامل راه اندازی کند. اگر شرکت جایگاه این دستگاه ها را خوب جلوه دهد، تایزن می تواند تبدیل به یک جایگزین ارزان تر برای گوشی های هوشمند اندرویدی شود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر