;
coinex

سنسور اثر انگشت OnePlus 2 دو برابر سریعتر از آیفون

سنسور اثر انگشت OnePlus 2 دو برابر سریعتر از آیفون  این مدل سریعتر اسکن می کند و در میلی ثانیه های با ارزش شما صرفه جویی می کند.

سنسور اثر انگشت OnePlus 2 دو برابر سریعتر از آیفون

این مدل سریعتر اسکن می کند و در میلی ثانیه های با ارزش شما صرفه جویی می کند.

گوشی OnePlus 2 یک سنسور اثر انگشت خواهد داشت. از چیزهای بسیاری که ما هنوز نمی دانیم درباره جانشین OnePlus One باورنکردنی سال گذشته که آیا می شود درست باشد، این تیم تمام موارد را در مورد OnePlus 2 قبل از افشای کامل آن در تاریخ 27 جولای را تایید کرد.

 با اینکه سنسور اثر انگشت حرکت مبتکرانه ای نیست، OnePlus تاکید دارد که پیاده سازی این برنامه اینبار تنها برای پرکردن فهرست کارهایشان نیست. این سنسور نه تنها در درون OnePlus 2 مجهز خواهد شد تا با اندروید پِی Android Pay که به تازگی رونمایی شده است کار کند، بلکه علاوه بر این، آن “توانایی ذخیره کردن تا پنج پروفایل انگشت را دارد و می تواند دستگاه را دو برابر سریعتر از هر آیفون باز کند.”

این سخنان ستیز انگیزی است! برای من در گذشته مدل های آیفونِ مجهز به سنسور آی دی لمسی به اندازه کافی سریع کار کرده اند اما مردمی که تمایل به  OnePlus دارند استدلال می کنند که وقت من به هدر رفته است و این ادعا که سنسور جدید خودشان سریعتر است. به اندازه کافی منصفانه است. اما OnePlus نیاز به مهمات بیشتری دارد تا آستین بالا بزند که کاربرانِ iPhone 6 را برای تعویض به OnePlus 2 متقاعد کند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر