;
coinex

شما می توانید به صورت غیر رسمی بیتس وان را روی هر دستگاهی راه اندازی کنید

بیتس وان را روی هر دستگاهی راه اندازی کنید  دیروز اپل خدمات استریم مورد انتظار خود "اپل موزیک" و رادیو زنده ی جهانی "بیتس وان" را راه اندازی کرد. در حالیکه اپل موزیک در حال حاضر به دستگاه های iOS و کامپیوتر هایی که iTunes را پشتیبانی می کنند محدود می شود، به نظر می رسد که یک توسعه دهنده یک روشی برای استریم کردن خدمات بدون نیاز های قبلی که لازم بوده را پیدا کرده است.

بیتس وان را روی هر دستگاهی راه اندازی کنید

دیروز اپل خدمات استریم مورد انتظار خود “اپل موزیک” و رادیو زنده ی جهانی “بیتس وان” را راه اندازی کرد. در حالیکه اپل موزیک در حال حاضر به دستگاه های iOS و کامپیوتر هایی که iTunes را پشتیبانی می کنند محدود می شود، به نظر می رسد که یک توسعه دهنده یک روشی برای استریم کردن خدمات بدون نیاز های قبلی که لازم بوده را پیدا کرده است.

بنجامین رامبل توانست یک استریم آشکار از پخش بیتس وان را پیدا کند و آن را به وب سایت شخصی خود لینک نماید. از آنجایی که این یک ابزار غیر رسمی برای برنامه نویسی استریم می باشد، لینک می تواند هر لحظه متوقف شود و یا اپل می تواند از استریم بعضی نقاط در آینده جلوگیری کند. رامبل در سایت خود گزارش کرده است که استریم در حال حاضر تنها بر روی iOS 6 و بالاتر از آن، اندروید ۴.۱ و بالاتر و سافاری برای OS X کار خواهد کرد. جالب توجه است این موضوع را در ردیت هم لینک کرده و منابع برای استریم برای دستگاه هایی که نوع خود را گسترش داده می توانند بر روی ان اجرا شوند.

اپل موزیک و بیتس وان در حال حاضر بر روی دستگاه های iOS و از طریق PC با برنامه ای برای اندروید که بعدا به دست می رسد، در دسترس خواهند بود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر