;
coinex

مشخصات LG G Pro 3 لو رفت

مشخصات LG G Pro 3 لو رفت : صفحه نمایش ۶ اینچی QHD، رم ۴ گیگابایتی و یک اسکنر اثر انگشت  اگر شما یک کاربر گوشی هوشمند هستید که از مشخصاتی که اخیرا در گوشی ها پر شده قدردانی می کنید، پس ممکن است چشمتان به دنبال LG G Pro 3 باشد.

مشخصات LG G Pro 3 لو رفت : صفحه نمایش ۶ اینچی QHD، رم ۴ گیگابایتی و یک اسکنر اثر انگشت

اگر شما یک کاربر گوشی هوشمند هستید که از مشخصاتی که اخیرا در گوشی ها پر شده قدردانی می کنید، پس ممکن است چشمتان به دنبال LG G Pro 3 باشد. نزدیک به ۱۶ ماه از زمانی که LG G Pro 2 منتشر شد می گذرد، اما یک گزارش جدید نشان می دهد که بعد از مدتها انتظار سرانجام ممکن است تا پایان امسال خبرهای خوبی در راه باشد.

انتظار می رود گوشی LG G Pro 3 قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۶ اینچی QHD با کیفیت ۲۵۶۰×۱۴۴۰ داشته باشد، که با تراکم پیکسل 490ppi کار می کند. این فبلت از پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 SoC  قدرت گرفته و دارای رم ۴ گیگابایتی داخلی و یک حافظه ی قابل ارتقاء ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. یک دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در پشت این گوشی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو قرار خواهد گرفت. شایعه شده که یک اسکنر اثر انگشت در میان قابلیت های گوشی وجود دارد و اندروید ۵.۱ احتمالا پیش نصب شود.

طبق گزارش، LG G Pro 3 حدودا ۷۹۰ دلار قیمت گذاری می شود. همچنین شایعه شده که ال جی نسخه ی تمام فلز ال جی G4 را برای نیمه ی دوم سال برنامه ریزی کرده است. طبق شایعات LG G4 Note شامل یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با قابلیت فوکوس خودکار لیزر در دوربین عقب می باشد و طبق گزارش با یک قلم همراه خواهد بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر