;
coinex

آمازون از Prime Day با معاملاتی بیشتر از Black Friday در روز ۱۵ ام ژوئیه خبر می دهد

آمازون از Prime Day خبر می دهد. هفته ی آینده، آمازون ۲۰ امین سال از تحول در بازار خرید آنلاین را جشن خواهد گرفت و شرکت تصمیم گرفته که یک فروش جهانی به همین مناسبت برگزار کند.

آمازون از Prime Day برای جشن گرفتن تولد بیست سالگی اش با معاملاتی در سراسر ۹ کشوری که به عنوان نخستین مشترکانش هستند، خبر داد. Prime Day (روز نخست)، رویداد در 15 ام ژوئیه هر سال است که آمازون در هر سال به مناسب سالگرد پیدایشش جشن گرفته و به فروش جهانی اجناسش می پردازد.

هفته ی آینده، آمازون ۲۰ امین سال از تحول در بازار خرید آنلاین را جشن خواهد گرفت و شرکت تصمیم گرفته که یک فروش جهانی به همین مناسبت برگزار کند. کاربران پرایمِ آمازون از ایالت متحده، انگلستان، اسپانیا، ژاپن، ایتالیا، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا در این فروش می توانند شرکت کنند.

روز اول رویداد برای اعضای موجود و جدید پرایمِ آمازون در دسترس خواهد بود و در نیمه شب ۱۵ ام ژوئیه آغاز می شود. هر ده دقیقه معاملات جدیدی وجود خواهد داشت که احتمالا کاربران را برای ادامه دادن مشتاق می کند.

آمازون همچنین از یک مسابقه ی عکس به نام PrimeLiving# خبر داد که به اعضا اجازه می دهد لحظات علاقمندی های خود را توسط Amazon Prime به اشتراک بگذارند. به نظر می رسد که هیچ جایزه ی فیزیکی برای این مسابقه در کار نباشد اما شور و شوق در شبکه های اجتماعی آمازون تا ۱۵ ام ژوئیه همچنان ادامه خواهد داشت.

فروش وعده داده شده یکی از بزرگترین رویداد های خرید در جهان می باشد و شرکت مطمئن است که معاملات، بیشتر از فروش Black Friday که سالانه در ایالت متحده صورت می گیرد، خواهد بود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر