;
coinex

باز هم شایعاتی درباره اکسپریا Z5 سونی

شایعاتی درباره اکسپریا Z5 سونی. برای آن دسته از شما که Z4 و یا +Z3 را دوست دارید، شایعه تازه ای در مورد ساخت سونی اکسپریا Z5، سونی اکسپریا Z5 کامپکت و سونی اکسپریا Z5 اولترا شنیده شده است. آخرین شایعات این است که سونی هر سه گوشی را با گوشی اکسپریا Z5 آماده می کند که انتظار می رود در طول ماه سپتامبر در ژاپن پرده برداری شوند.

برای آن دسته از شما که Z4 و یا +Z3 را دوست دارید، شایعه تازه ای در مورد ساخت سونی اکسپریا Z5، سونی اکسپریا Z5 کامپکت و سونی اکسپریا Z5 اولترا شنیده شده است. آخرین شایعات این است که سونی هر سه گوشی را با گوشی اکسپریا Z5 آماده می کند که انتظار می رود در طول ماه سپتامبر در ژاپن پرده برداری شوند.

در حالی که اکسپریا Z4 و اکسپریا +Z3 نسخه هایی تکامل یافته بودند، اکسپریا Z5 نیز انقلاب بر پا خواهد کرد. اگر چه هیچ جزئیاتی در مورد صفحه نمایش آن ها وجود ندارد، شایعه است سونی روی پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 SOC  برای راه اندازی این دستگاه حساب کرده است. 4GB رم داخلی دارد و همچنین اینکه سونی در مدل های جدید اسکنر اثر انگشت به کار برده است. یک باتری 4500mAh عظیم نیز، انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند را به راحتی فراهم می کند.

انتظار می رود دوربین عقب در اکسپریا Z5 قابلیت آخرین سنسور سونی، Exmor RS IMX230 CMOS، که 21MP است را داشته باشد، که از قابلیت ضبط ویدئویی 4K و HDR نیز پشتیبانی می کند. از طراحی OmniBalance نیز استفاده خواهد شد، که ممکن است برای بسیاری ناامید کننده باشد.

در گذشته در ماه آوریل، شایعه بود که اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 اولترا با اسنپدراگون 820 کار می کنند ، و همچنین با 4GB رم در بُردشان همراه خواهند بود. همچنین شایعه بود هر سه مدل صفحه نمایش QHD 1440*2560 دارند، سنسور ID اسکنر اثر انگشت کوالکام التراسونیک فقط بر روی گوشی اکسپریا Z5 اولترا خواهد بود. این شایعه اشاره کرد که اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 اولترا به طور کامل باز طراحی می شوند و طراحی OmniBalance قبلی را ندارند.

همچنین در طول ماه آوریل اکسپریا Z5 در تصویری لو رفته است. با توجه به تصویر، در پوششی فلزی، با همان جایگاه دوربین که در مدل های اخیر اکسپریا Z دیده می شود و ویژگی جدید پورت USB-C همراه خواهد بود.

البته ناسازگاری و تناقض بین این دست شایعات وجود دارد ولی به جرات می توان گفت که زمان طراحی گوشی های جدید، این تناقض در شایعات امری طبیعی می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر