;
coinex

گوشی جدید ورزشی موتورولا که ما انتظار آن را نداشتیم

گوشی جدید ورزشی موتورولا. شایعات حاکی از این است که گوشی های جدید موتورولا موتو X و موتورولا موتو G قرار است ماه آینده راه اندازی شوند.

شایعات حاکی از این است که گوشی های جدید موتورولا موتو X و موتورولا موتو G قرار است ماه آینده راه اندازی شوند.

طبق یک آگهی لو رفته از شرکت Entel در شیلی، قرار است موتورلا یک نسخه ی موتو G در کنار یک موتو X اسپرت (Moto X Sport) اعلان کند.

از اسم اخیر آن اینطور بر می آید که این گوشی برای آن دسته از کسانی که به گوشی های ضد آب و یا ضد ضربه نیاز دارند به اندازه ی کافی سخت و زمخت می باشد.

ورزش خوب

تصاویر لو رفته نشان می دهد که این گوشی صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی شبیه به موتو X خواهد داشت و دارای یک پردازنده ی داخلی ۱.۵ گیگا هرتزی می باشد. همچنین یک دوربین عقب ۱۶ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی دارد. متاسفانه چیز بیشتری درباره ی عملکرد داخلی آن مشخص نیست.

موتورولا موتو G جدید شامل صفحه نمایش ۵ اینچی که تا حدود زیادی به نسخه ی اخیرش شبیه است و همچنین دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

چیز دیگری که از شایعات متوجه شدیم این است که پردازنده ی آن نسبت به نسخه ی اخیرش که ۱.۲ گیگا هرتزی می باشد، تا ۱.۴ گیگا هرتز ارتقا یافته است.

بدیهی است که شک و تردید هایی هم در این جزئیات وجود دارد، بنابراین به عنوان واقعیت به آنها اکتفا نمی کنیم، اما مشتاقانه منتظر خبرهای بعدی از موتورلا خواهیم بود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر