;
coinex

سرعت وای فای شرکت هواپیمایی ویرجین آمریکا در پرواز های سال آینده بیشتر می شود

سرعت وای فای شرکت هواپیمایی ویرجین آمریکا در پرواز های سال آینده بیشتر می شود

داشتن اینترنت در آسمان و در حین پرواز مطمئنا یک نعمت است، اما اغلب سرعت آن خیلی پایین می باشد. خطوط هوایی، خدمات ویدئویی محبوب مانند نتفلیکس و یوتیوب را از ترس اینکه آنها شبکه های پرواز را فلج کنند و همچنین برای جلوگیری از چک کردن ایمیل، توییت کردن و یا حتی فقط استفاده از مرورگر وب، مسدود (بلاک) می کنند. اما ویرجین آمریکا (Virgin America) از طریق مشارکت با ViaSat به نظر می رسد که به فکر آوردن اینترنت وای فای می باشد که از طریق آن می تواند به عملیات فشرده ی بیشتری مانند استریم های ویدئویی و صوتی رسیدگی کند. در نهایت شما می توانید در هواپیما درست مانند وقتی که درخانه هستید، به اینترنت دسترسی داشته باشید.

اتصال سریعتر را ۱۰ هواپیمای جدید A320 در سپتامبر دریافت خواهند کرد و یک خلبان بتا برای تست کردن، خدمات سریعتر را برای انتخاب پرواز ها به هاوایی در اوایل ۲۰۱۶ دریافت می کند. در اجرای اول، مسافران ویرجین امریکا، وای فای جدید را رایگان در اختیار خواهند داشت. David Cush، مدیر عامل شرکت ویرجین امریکا به CNBC گفت: “این اینترنت از ماهواره ی Ka در سراسر ایالت متحده ی آمریکا استفاده می کند که سرعتی تا ۳۰ برابر سرعت ATG اصلی که اکثر شرکت های هواپیمایی هنوز از آنها برای پرواز استفاده می کنند و ۱۰ برابر سرعت هواپیماهایی که در حال حاضر ما استفاده می کنیم را دریافت خواهد کرد.

این یک آنتن دوگانه است که از ماهواره ی Ku هم در سراسر اقیانوس آرام استفاده می کند، بنابراین در حال حاضر ما می توانیم یک آنتن تک برای ارائه ی وای فای سریع به سرتاسر ایالت متحده و وای فای کافی برای هاوایی داشته باشیم. Cush آنتن ترکیبی ViaSat را به عنوان یک “مزیت رقابتی با اهمیت” برای خطوط هوایی اش توصیف کرد. بعضی از رقبا حتی با وجود محدودیت های زیادی که در ارائه ی اتصال به مسیرهای ایالات متحده مواجه می شوند، در حال کار بر روی قدرتمند کردن وای فای خود با ماهواره ی Ka هستند. او می گوید: “هیچ کس واقعا ترکیبی از Ka و Ku را ندارد”. در این مورد دیدن چیزی که اتفاق می افتد قابل قبول تر می باشد، بنابراین مجبوریم برای گزارش های دست اول در این زمینه منتظر بمانیم که آیا سیستم جدید سرعت رضایت بخشی را ارائه می دهد یا خیر.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر