;
coinex

سفارشات زیاد آیفون 6S مجهز به فورس تاچ

آیفون 6S مجهز به فورس تاچ. اهالی کوپرتینو ادعا می کنند، اپل هم اکنون در حال سفارش تعداد بی سابقه ای گوشی آیفون جدید است. تولید چیزی که انتظار می رفت آیفون 6S یا آیفون 6S پلاس باشد، گفته می شود که از ماه ژوئن آغازه شده است، اما خبر های لو رفته جدید حاکی از آن است که اپل به طور بالقوه 20 میلیون بیش تر از گوشی های جدید سال گذشته اش تولید می کند.

اهالی کوپرتینو ادعا می کنند، اپل هم اکنون در حال سفارش تعداد بی سابقه ای گوشی آیفون جدید است. تولید چیزی که انتظار می رفت آیفون 6S یا آیفون 6S پلاس باشد، گفته می شود که از ماه ژوئن آغازه شده است، اما خبر های لو رفته جدید حاکی از آن است که اپل به طور بالقوه 20 میلیون بیش تر از گوشی های جدید سال گذشته اش تولید می کند. در این میان سفارش یک گزینه چهارم برای رنگ، و همچنین یک صفحه نمایش با ویژگی فورس تاچ نیز وجود داشته است.

منابع وال استریت ژورنال ادعا می کنند که سفارشات اپل در مجموع بین 85 میلیون تا 90 میلیون واحد است، انتظار می رود این دستگاه ها تا پایان سال 2015 ارسال شوند.

از طرفی، می دانیم سال گذشته اپل 70-80 میلیون آیفون 6 و آیفون 6 پلاس سفارش داده است. حتی با این تعداد نیز کمبود کالا وجود داشته تا حدی که بسیاری از خریداران چند هفته صبر کردند تا گوشی جدید خود را دریافت کنند.

انتظار می رود سال 2015، اپل با توجه به بزرگ کردن اندازه صفحه نمایش سال گذشته بهبود نسبی بیشتری داشته باشد. این صفحه نمایش ها هم اکنون در اندازه های 4.7 و 5.5 اینچی هستند، اما با توجه به گزارش وال استریت ژورنال و شایعاتی مبنی بر اینکه اپل قرار است فورس تاچ را به مدل 6S اضافه کند دلیل بهبودی بیشتر به سمت این ویژگی است.

همانطور که فورس تاچ در اپل واچ و نوت بوک اخیر مک یافت می شود، این ویژگی اجازه می دهد تا صفحه نمایش لمسی به فشار هم مانند ضربه و کشیدن، واکنش داشته باشد.

در همین حین، یک رنگ چهارم هم در خط تولید قرار دارد. در حال حاضر، آیفون 6 در رنگهای نقره ای، طلایی، و خاکستری (space gray) موجود است، اما زمزمه تولید کننده نشان می دهد یک رنگ دیگر نیز در راه بوده اما هنوز ناشناخته می باشد (البته در گذشته شایعاتی مبنی بر تولید رنگ صورتی برای آیفون بعدی اپل را شنیده بودیم).

در اوایل این هفته شایعات مبنی بر این بوده که اپل تمایل دارد دستگاه های نازک و نازک تر بسازد اما با وجود این تمایل، اپل در عوض آیفون 6S و 6S پلاس را کمی ضخیم تر از مدل های قبلی ساخته است.

اگر چه تفاوت تنها در 0.2-0.3 میلی متر است، اما یک باتری بزرگتر و فن آوری فورس تاچ شاید نیازمند همین اندازه ضخامت بیشتر نیز باشد.

انتظار می رود اپل در سپتامبر 2015 یک رویداد آیفون برگزار کند.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر