;
coinex

آفیس 2016 برای مک تنها برای کاربران کلود منتشر شد

این هفته افراد مایکروسافت نسخه کامل آفیس 2016 را برای مک منتشر کردند. این یک نسخه مقدم بر نسخه قبلی "پیش نمایش" آفیس 2016 برای مک است و امروز به عنوان یک بیلد عمومی رسمی منتشر می شود.

این هفته افراد مایکروسافت نسخه کامل آفیس 2016 را برای مک منتشر کردند. این یک نسخه مقدم بر نسخه قبلی “پیش نمایش” آفیس 2016 برای مک است و امروز به عنوان یک بیلد عمومی رسمی منتشر می شود. این نرم افزار مستلزم آن است که کاربران یک اشتراک آفیس 365 به منظور دانلود و کار با آن داشته باشند. لازم است مشخص گردد که این یک نوع محیط کار کلودی است، اما شما قادر خواهید بود با سهولت اسناد را در کامپیوتر خود در خانه ویرایش کنید.

این نسخه نرم افزار اجازه می دهد تا کاربران متعدد به صورت بلادرنگ بر روی اسناد با سیستم عامل های مختلف مشارکت داشته باشند. یک فرد می تواند روی مک بوک مشغول به کار باشد در حالی که دیگری بر روی یک کامپیوتر ویندوز و شخص سوم روی آیپد خود در حال ویرایش آن سند باشد. این قابلیت در ورد، اکسل و پاورپوینت گنجانده شده است.

این نسخه نسبت به نسخه پیشین خود شامل تعدادی زیادی پیشرفت و به روز رسانی برای هر کدام از برنامه ها است، از جمله این موارد می توان به کلیدهای میانبر جدید در اکسل، یک تب جدید طراحی در ورد، و یک نوع حالت جدید در پاورپوینت اشاره کرد. اوت لوک و OneNote نیز با حداقل تغییرات از آخرین به روز رسانی مایکروسافت موجود خواهند بود.

نسخه منتشر شده امروز فقط برای مشترکین آفیس 365 است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید آفلاین کار کنید یا فقط یک بار نرم افزار خود را بخرید، باید تا سپتامبر منتظر بمانید.

در سپتامبر، مایکروسافت یک آفیس کامل برای مک 2016 منتشر می کند. اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ انتشار دقیق و قیمت گذاری به زودی اعلام می شود.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر