;
coinex

عکس های رندر شده جدید از گلکسی A8 سامسونگ

عکس های جدید گلکسی A8 سامسونگ  به تازگی خبرهای زیادی از گلکسی A8 سامسونگ منتشر شده است. در واقع، با خبر شده ایم که تنها چند ساعت پیش، این گوشی به منظور تست بیشتر قبل از راه اندازیش، وارد هند شد.

عکس های جدید گلکسی A8 سامسونگ

به تازگی خبرهای زیادی از گلکسی A8 سامسونگ منتشر شده است. در واقع، با خبر شده ایم که تنها چند ساعت پیش، این گوشی به منظور تست بیشتر قبل از راه اندازیش، وارد هند شد.

در حال حاضر مجموعه ای جدیدی به دستمان رسیده که عضو بعدی خانواده گلکسی را به تصویر می کشد. آنها بسیار رسمی به نظر می رسند، به همین دلیل ممکن است از سامسونگ سرچشمه گرفته شده و کسی به نحوی موفق شده باشد از آنها پرده برداری کند.

ما تا کنون آن ها را در تصاویر زنده (در واقع، دو بار)، و حتی در یک ویدئو دستی هم دیده ایم. اکنون شایعه شده است که در 17 جولای در چین راه اندازی می شود.

اگر دوست دارید بدانید که قیمت آن چقدر خواهد بود باید بدانید که در ویتنام، توسط یک خرده فروش آنلاین ذکر شده، همچنین در مالزی بروشور های تبلیغاتی به بیرون درز شده که قیمت را نشان داده است. انتظار می رود در ویتنام، 10990000 دانگ (واحد پول ویتنام)، و در مالزی 1888 رینگیت (واحد پول مالزی) باشد. هر دوی این مقادیر تقریبا معادل 500 دلار یا 450 یورو هستند، بنابراین این یک گوشی هوشمند ارزان قیمت نخواهد بود.

گلکسی A8 با صفحه نمایش لمسی سوپر AMOLED در سایز 5.7 اینچی و با رزولوشن 1080p خواهد آمد، دوربین عقب 16 مگاپیکسل با فلاش LED، دوربین جلو MP 5 و 2GB حافظه RAM و 32GB حافظه ذخیره سازی داخلی دارد. اندروید 5.1 لالی پاپ روی آن اجرا خواهد شد و با چیپ ست سطح میانی کوآلکوم اسنپدراگون 615 کار می کند، همچنین با CPU هشت هسته ای Cortex-A53 همراه خواهد بود. از ویژگی های دیگر آن داشتن باتری 3050 میلی آمپری و همچنین اسکنر اثر انگشتی است که در دکمه اصلی، برای باز کردن آسان قفل تعبیه شده است.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر