;
coinex

طرح مفهومی آیفون 8

آیفون، آینده دو صفحه نمایش خواهد داشت  با رونمایی از iPhone 6S در آینده نزدیک، تقریبا معلوم شده است که ظاهر آن مانند گذشته خواهد بود. یک طراح در حال حاضر برای اپل، پشت میز طراحی دیجیتال نشسته و نشان داده است که آی فون آینده چه شکلی خواهد داشت.

آیفون، آینده دو صفحه نمایش خواهد داشت

با رونمایی از آیفون 6S در آینده نزدیک، تقریبا معلوم شده است که ظاهر آن مانند گذشته خواهد بود. یک طراح در حال حاضر برای اپل، پشت میز طراحی دیجیتال نشسته و نشان داده است که آیفون آینده چه شکلی خواهد داشت.

با توجه به ریتم رونمایی از آیفون ها، می توان تصور کرد که حد اقل سه سال طول می کشد تا اپل آیفون 8 را معرفی کند. بنا بر این برای زیر رو کردن بازار گوشی های هوشمند با نوآوری های هیجان برانگیز، زمان کافی در اختیار طراحان قرار دارد. این طرز تفکر طراحی با نام جرمِین اسمیت Jermaine Smit است که در یک ویدئو تفکر خود را از آیفون 8 به نمایش می گذارد. مانند گوشی Yotaphone  تولید کننده روسی دستگاه های Yota، طرح اسمیت هم دارای دو صفحه نمایش در قسمت پشت و جلوی گوشی است. تفکری که در پشت این طرح نهفته، مشابه یوتافون است- صفحه نمایش پشتی p480 با قابلیت اسکن پیشرفته (progressive scan) در مقایسه با صفحه نمایش اصلی با تفکیک QHD، انرژی کمتری استفاده می کند.

پس از معرفی این طرح توسط اسمیت، اکنون اپل باید این شهامت را داشته باشد و از طراحی منحنی آیفون 6 دل کنده و مجددا از بدنه های چهار گوش به سبک آیفون 4 و 5 استفاده کند. آیفون 8 باید از داشتن یک دوربین جدا گانه در جلوی دستگاه صرف نظر کند، زیرا صفحه نمایش رنگی پشتی قابلیت استفاده به عنوان جستجو گر را دارد. از دکمه لمسی Home-Button هم دیگر خبری نخواهد بود. نوآوری هیجان برانگیز جدید، پروژکتور لیزری بر روی یکی از اضلاع طرح اسمیت است- مانند چیزی که لنوو (Lenovo) اخیرا برای طرح اختصاصی گوشی هوشمند خود معرفی کرده است. به علاوه این گوشی هوشمند اپل از استاندارد Qi هم پشتیبانی خواهد کرد.

البته نه برای نسل جدید و نه برای آیفون سال آینده، نباید انتظار تغییرات بزرگی را از اپل داشته باشیم. ولی شما چه نظری دارید؟ اپل چه تغییراتی را باید در یکی از مدل های آینده خود اتخاذ کند؟

.

منبع: areamobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر