;
coinex

بازگرداندن ویرایش های Map Maker گوگل

چند ماه پیش، گوگل با مشکلاتی در ارتباط خرابکاری نقشه های خود رو به رو شده بود که از طریق فرایند تایید خودکار Map Maker صورت گرفته بود.  مدیر بخش محصولات اپل، پاویترا کاناکاراجان Pavithra Kanakarajan در آن زمان گفته بود: "ما افزایش حملات برای اِسپَم کردن نقشه های گوگل در چند ماه گذاشته را تجربه کرده ایم".

چند ماه پیش، گوگل با مشکلاتی در ارتباط خرابکاری نقشه های خود رو به رو شده بود که از طریق فرایند تایید خودکار Map Maker صورت گرفته بود.

مدیر بخش محصولات اپل، پاویترا کاناکاراجان Pavithra Kanakarajan در آن زمان گفته بود: “ما افزایش حملات برای اِسپَم کردن نقشه های گوگل در چند ماه گذاشته را تجربه کرده ایم”.

این خرابکاری ها باعث شد که این غول جستجوگر ویژگی های ویرایش نقشه سفارشی یا Map Maker را خاموش کند که بازگشت آن در ماه می بوده است، اما کاناکاراجان اکنون اعلام کرده است که این اَپ در ماه اوت مجددا بازگشایی خواهد شد.

فراخوانی برای کمک

در یک پست در صفحه فروم محصولات گوگل، کاناکاراجان توضیح داد که چنانچه آن ها دوباره Map Maker را راه اندازی کنند برای اجرای روش های جدید خود جهت دستگیری خرابکارها از مجریان داوطلب استفاده خواهند کرد.

او گفت: “دلیل این تغییرات این است که هر زمانی که ما تلاش کسی را برای خرابکاری نقشه مشاهده کردیم بسیاری از شما به سرعت برای حذف این فعالیت غیر مجاز وارد عمل شده و مالکیت واقعی نقشه های منطقه خود را نشان داده اید.

ما به این نتیجه رسیده ایم که از میان تمام روش های دفاعی برای پاکیزه نگه داشتن نقشه هایمان، حفظ منافع یک مجموعه توسط کاربرانی که حسن نیت دارند، مطمئن ترین و سریع ترین روش است.

با این روش جدید، ویرایش ها مدت زمان بیشتری نیاز دارند تا تایید شوند، از آنجاییکه مجریان منطقه ای مسئولیت تایید اکثر تغییرات نقشه محدوده خود را دارند، در حالیکه مدیران گوگل فقط گهگاهی وارد عمل می شوند.

گوگل امیدوار است که از این طریق مشکل آنها با خرابکاران حل شود، البته فقط زمان می تواند پاسخ این سوال را بدهد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر