;
coinex

تغییر نام سونی لاوندر به اکسپریا سی ۵ اولترا

تغییر نام سونی لاوندر به اکسپریا سی ۵ اولترا . سونی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند می باشد که لاوندر (Lavender) نامیده شده است،اما ممکن است نام آن متفاوت باشد.

طبق شایعات اخیر، سونی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند اندروید جدید ۵.۵ اینچی می باشد که با نام لاوندر (Lavender) شناخته شده است. هفته ی گذشته ما دریافتیم که این گوشی احتمالا ماه بعد با نام اکسپریا تی ۴ اولترا (Xperia T4 Ultra) راه اندازی می شود، اما اکنون اینطور که به گوشمان رسیده ممکن است نام آن متفاوت باشد.

همانطور که upleaks@ (به عنوان یک منبع موثق) گفته، این گوشی هوشمند جدید می بایستی با عنوان سونی اکسپریا سی ۵ اولترا (Sony Xperia C5 Ultra) منتشر شود. این نشان می دهد که ممکن است گوشی اکسپریا سی ۵ را هم ببینیم و این ملزم به موفقیت اکسپریا سی ۴ می باشد. (همانطور که در بالا می بینید، یک گوشی ۵.۵ اینچی است که اوایل امسال در دسترس قرار گرفت).

انتظار می رود که گوشی لاوندر یا همان اکسپریا سی ۵ اولترا به یک صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی و حداقل ۵.۵ اینچی مجهز باشد و اندروید لالی پاپ را اجرا کند. طبق گزارش اخیر، این گوشی یک دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED و یک دوربین عقب مشابه به همان ارائه می دهد. از ویژگی های دیگر آن می توان به پردازنده ی ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای ساخت مدیاتک (MediaTek) و یک رم ۲ گیگا بایتی اشاره کرد.

در حال حاضر ما نمی دانیم که آیا سونی در حال برنامه ریزی روی این گوشی ها در سطح جهانی می باشد و یا فقط مناطق خاصی را انتخاب می کند. اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر شما را باخبر می کنیم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر