;
coinex

ویدیو و رندر مفهومی سامسونگ گلکسی نوت 5

رندر مفهومی سامسونگ گلکسی نوت 5

همان طوری که در روزهای گذشته گفته شد، انتظار مشتاقانه ی سامسونگ گلکسی نوت 5 می تواند با پرده برداری در 12 آگوست به اتمام برسد، زود تر از اجلاسی که معمولاً سپتامبر برگزار می شود. سامسونگ می خواهد تا قبل از اینکه اپل، آیفون 6 و آیفون 6 اس پلاس را به بازار بفرستد، توسط گلکسی نوت 5 بازار را در دست بگیرد. فقط چند روز قبل قبل بود که یک عکس از سامسونگ گلکسی نوت 5 به بیرون درز کرد. اوایل این ماه بود که بنا به گزارش تصاویر CAD ظاهر نوت 5 را نشان می دهد. و اخیراً Humster3D  یک عکس براق از گلکسی نوت 5 به رنگ سفید منتشر کرد. در حال حاضر رندر مفهومی دیگری برای نگاه کردن وجود دارد.

بر اساس مدل CAD که به آن اشاره کردیم، یک جنتلمن با اسم lvo maric رندر مفهومی خود را از سامسونگ گلکسی نوت 5 تولید کرد که در ویدیو ی زیر شاهد آن هستید. این گوشی دارای یک پشت منحنی بوده و دارای یک قلم که به صورت خودکار خارج می شود، می باشد. Maric توجه زیادی به جزئیات کرده و به طور مثال به لبه های صاف و شیشه ی 2.5D آن نیز، توجه کرده است. او می گوید که لبه های صاف و صفحه نمایش خوب آن باعث این شده است که حرکت دست بر روی صفحه راحت تر شود.

بعد از نگاه کوتاه و سریع به این ویدیو به ما بگویید که چگونه فکر می کنید و بگویید که اگر سامسونگ گلکسی نوت 5 در نهایت چنین باشد آیا شما خریدار آن هستید؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر