;
coinex

شارژکردن گوشی موبایل در مواقع اضطراری

شارژکردن گوشی موبایل در مواقع اضطراری. شارژر شمعی که فقط به المان های پایه ی طبیعت نیاز دارد، برای شارژ کردن گوشی موبایل در مواقع اضطراری کمک شایانی به شما می کند.

چند گزینه برای شارژ دستگاه های الکترونیکی که در زندگی مدرن ما خیلی مهم هستند، وجود دارد. حال می خواهیم گزینه ی دیگری را به آنها اضافه کنیم. شارژر شمعی (Candle Charger) که فقط به المان های پایه ی طبیعت نیاز دارد. این شارژر برای شارژ کردن گوشی موبایل در مواقع اضطراری، چه داخل خانه (قطعی برق و ..) چه خارج از خانه (مثلا در طبیعت و …) کمک شایانی به شما می کند.

در Kickstarting ترفند فیزیکی بسیار جالبی که در طراحی این شارژر شمعی “Candle Charger” به کار رفته را نشان داده است. در اینجا می بینیم که برای شارژ دستگاه های مجهز به یو اس بی USB فقط به آب و آتش نیاز داریم. این ترفند، از اثر حرارتی که از ویژگی های مشخص نیمه هادی هاست بهره می گیرد. این اثر یک المان حرارتی را مادامی که یک قسمت از یک ماده گرم و قسمت دیگر آن سرد است، به برق تبدیل می کند. روشی ساده و ایمن می باشد که به مدت بیش از ۲۰ سال در اتومبیل ها و یخچال ها استفاده شده است.

تبدیل برق برای شارژ کردن گوشی های هوشمند کمی پیچیده است. اینجاست که ابتکار Stower با یک مدار هوشمند به کمک می آید.

با گذشت ۴۱ روز از این تکنولوژی، شرکت، هدف ۱۲۰۰۰ ذلاری را به ۳۰۰۰۰ دلار افزایش داده است.

اگر می خواهید که یکی از اینها را (به همراه یک شمع شش ساعته) که تحویل آن در ماه دسامبر می باشد، داشته باشید لازم است که حداقل ۶۵ دلار بیعانه بگذارید .

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر