;
coinex

پیش فروش Fairphone 2

Fairphone پیش فروش گوشی هوشمند Fairphone 2 را آغاز کرده است. این دستگاه دو سیم کارته به همراه یک صفحه نمایش 5 اینچی، دو دوربین با 8 و 2 مگاپیکسل، پردازنده چهار هسته ای Qualcomm اسنپ دراگون 801، 2 گیگا بایت رم، LTE و اندروید لالی پاپ 5.1 عرضه می شود.

Fairphone پیش فروش گوشی هوشمند Fairphone 2 را آغاز کرده است. این دستگاه دو سیم کارته به همراه یک صفحه نمایش 5 اینچی، دو دوربین با 8 و 2 مگاپیکسل، پردازنده چهار هسته ای Qualcomm اسنپ دراگون 801، 2 گیگا بایت رم، LTE و اندروید لالی پاپ 5.1 عرضه می شود. قیمت این گوشی پس از رزرو کردن و پیش پرداخت بالغ بر 574 دلار خواهد بود.

گوشی هوشمند Fairphone 2 قرار است که با طول عمر طولانی و نحوه تعمیر آسان خود خریداران را قانع کند و البته تاثیر مثبتی هم بر روی زنجیره فروشندگان لوازم الکترونیکی داشته باشد. به لطف ماژول های قابل تعویض، برای تعمیر این گوشی تنها یک آچار هم کفایت می کند. بدنه پشتی مقاوم شده، این گوشی را در برابر ضربه محافظت کرده و استفاده از قاب اضافی را حذف می کند.

گوشی هوشمند Fairphone 2 مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی با تفکیک 1080*1920 پیکسل خواهد بود که به این ترتیب به تراکم پیکسل 446 ppi دست خواهد یافت. Fairphone همکاری خود را با شرکت مدیا تک متوقف کرده است، زیرا ممانعت مدیا تک از فاش کردن کد پردازنده، از بروز رسانی سیستم عامل نسل اول این گوشی ها جلوگیری کرده بود. اکنون در گوشی هوشمند Fairphone 2 از یک پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 801 Qualcomm استفاده می شود که توسط پردازنده گرافیکی Adeno 330 تکمیل می گردد. در کنار این پردازنده، 2 گیگا بایت رم هم قرار گرفته است. حافظه داخلی 32 گیگا بایتی این گوشی را می توان با کمک کارت های مایکرو اس دی ارتقا داد.

شرکت تولید کنند گوشی هوشمند Fairphone 2 در پشت این گوشی یک دوربین 8 مگا پیکسلی و در جلوی آن یک دوربین 2 مگا پیکسلی کار گذاشته است. ارتباط داده ها در این گوشی از طریق UMTS، LTE، WLAN 802.11 b/g/n/ac و همچنین بلوتوث انجام می شود. تجهیزات ادغام شده دیگر گوشی هوشمند Fairphone 2 شامل دو میکروفون، GPS، A-GPS و یک رادیو می باشد و باتری 2420 میلی آمپری این گوشی به راحتی قابل تعویض است. ضمنا گوشی هوشمند Fairphone 2 با نسخه اندروید لالی پاپ 5.1 از پیش نصب شده، ارائه می شود.

هدف Fairphone در مرحله اول، دریافت سفارش 15000 نسخه از این گوشی تا 30 سپتامبر است. سپس قرار است که از اوایل ماه نوامبر اولین دستگاه ها به بازار عرضه شوند- مسلما به ترتیب سفارشات. برای جذب خریداران، شرکت Fairphone به تمام کسانی که تا 30 سپتامبر سفارش خود را ثبت کنند، یک نسخه ویژه تحویل خواهد داد. این نسخه ویژه در ظاهر تفاوتی با نسخه معمولی ندارد، اما زمانی که آن را باز کنید، یک چیز خیلی خاص خواهید یافت که به شما نشان می دهد چقدر برای Fairphone با ارزش هستید.

مدل پیش فروش این گوشی، پایه و اساس دستیابی به نحوه تولید مد نظر Fairphone است، که به طور مثال یکی از اهداف آن ساخت ترکیبی از عناصر قلع و تانتال برای جلوگیری از بروز اتصالی است و از طرفی نیز اهدای پاداشی به تمام کسانی که این شرکت را در مسیر تولید این گوشی همراهی و کمک کرده اند. بنیانگذار و مدیر عامل Fairphone، باس فان آبل Bas van Abel در بلاگ خود می نویسد: این فقط یک تلفن نیست، بلکه یک حرکت است. به لطف پیش پرداخت ها، این شرکت هلندی با نام Social Enterprise قادر به پوشش مخارج جاری خود، همچنین سرمایه گذاری در پروژه هایی با منافع اجتماعی و نهایتا تولید گوشی هوشمند Fairphone 2 بوده است. او در ادمه می گوید: ما هیچگاه به نقطه کنونی نمی رسیدیم، اگر این 60000 نفر اولین گوشی های Fairphone را خریداری نمی کردند.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر