;
coinex

چگونه ظاهر اپل واچ را عوض کنیم

Apple Watch_astronomy-970-80

از ظاهر همیشگی خسته شدید؟ عوضش کنید.

اولین چیزی که در یک ساعت می بینید چیست؟ ظاهرش. ساعتهای آنالوگ معمولی همیشه ظاهر قدیمی خود را خواهند داشت، اما ما اکنون در جهانی زندگی می کنیم که ساعتهای هوشمند دیجیتال امکانات نامحدود برای جلب رضایت و سلیقه فردی هر مشتری را در دسترس قرار داده اند. وقتی صحبت از سلیقه شخصی در ساعت هوشمند به میان می آید، ظاهر آن تقریبا اولین موردیست که با نیاز خود طراحی می کنید.

مطمئنا اندروید ور (Android Wear) در زمینه جلب رضایت مشتری پیشتاز است؛ برای این ساعتها بی نهایت انواع ظاهری، رایگان و قابل فروش وجود دارد در حالی که این تعداد در اپل واچ به سختی به 10 می رسد.

در آینده تعداد بیشتری اضافه خواهد شد، مخصوصا وقتی واچ او اس 2 (WatchOS 2) در پاییز به بازار عرضه شود، اما در حال حاضر به نظر می رسد که در مورد هر چیزی مربوط به نمای ساعت ها فقط اپل حرف آخر را می زند.

در این بین، وقتی از دیدن هر روز ظاهر همیشگی خسته شدید، راه هایی وجود دارد که اپل واچ خود را با حس و حال خود یکی کنید.

فشار وارد کنید، انتخاب کنید و ادامه دهید

به سادگی از فورس تاچ استفاده کنید و با یک فشار محکم روی ساعت؛ یک صفحه گالری افقی و قابل چرخش خواهید دید.

apple_watch_customized-650-80
شما می توانید از بین نماهای کم و محدود انتخابی اپل، نمای مورد نظر را انتخاب کنید و ظاهر جدید را بر روی ساعت خود مشاهده کنید.

به راحتی می توانید رنگها، شماره ها و نوتیفیکیشن ها را با فشار دادن کاستومایز در قسمت پایین انتخاب نمایید. اپل واچ همه ظواهر دلخواه شما را فراهم نمی کند اما مانند کرونوگراف به شما امکان تغییرات جزئی و حتی تغییر رنگ ثانیه شمار را می دهد.

Apple Watch_movement flower-650-80
یا یک مورد ساده تر، یک نمای متحرک وجود داره که به شما امکان تغییر مدل تصویر چرخشی – مثل گل، ستاره دریایی یا پروانه – را می دهد، همچنین شما میتوانید انتخاب کنید که تاریخ هم نمایش داده بشود یا خیر.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر